"Targ" pentru piata romaneasca de publicitate, la toamna
"Targul" face parte din proiectul AD.events, o serie de evenimente ce va cuprinde, pe parcursul a doua luni, competitii de publicitate, interviuri si dezbateri live, un masteclass si premii pentru performanta in industria de publicitate, conform organizatorilor.
Ad.expo va avea loc pe 29 noiembrie si, potrivit unui anunt de presa, va "crea conditii pentru interactiunea dintre managerii companiilor care isi gestioneaza singuri campaniile publicitare si expozantii care vor prezenta idei si solutii inovatoare, adaptate momentului atat in ceea ce priveste noile tehnologii cat si trendurile de comunicare". Tot atunci vor avea loc, in cadrul proiectului, dezbateri live pe teme de publicitate si o gala de premiere.
Acelasi proiect-cadru AD.events mai include un concurs de campanii de promovare a Romaniei, numit "AD.games", dedicat "tinerilor creativi".
Organizatoare este 4.Events, divizia de evenimente a Clero Vision, companie care se ocupa, prin divizia Flexi.live, si de productie video live pentru evenimente, fiind condusa de Clement Nicolaescu, fost director executiv la ARBOinteractive/Goldbach Audience Romania.

Cu excepția a două județe, în România un adult din patru e pensionar. Campioana e Hunedoara, unde aproape jumătate din adulți sunt pensionari
Parenting pe timp de pandemie - cum au supraviețuit părinții lunilor de școală online
K2 - Povestea ”muntelui sălbatic” - Tragedii și victorii pe un monument fantastic din piatră, zăpadă și gheață
Adele, The Cure, Drake și alții. Ce albume așteptăm odată cu revenirea industriei muzicale în 2021
INTERVIU Cum ne ferim de conspirațiile pe seama vaccinului anti-COVID: Fiecare reacție adversă cunoscută până acum e exagerată de conspiraționiști. Ți se dă de înțeles că vei păți cu certitudine acel lucru
VIDEO Vlog-ul lui Cristian Presură: Cum combat experții în Sănătate principalele temeri legate de vaccinul anti-Covid