Revista Newsweek si un partener de productie care se ocupa de publicarea editiilor speciale au fost nevoiti sa retraga de pe piata 125.000 de exemplare in care Hillary Clinton era prezentata ca noul presedinte al SUA, informeaza The Telegraph.

Cele doua versiuni ale editiei speciale Newsweek, dedicata castigatorului alegerilor prezidentialeFoto: Twitter @Newsweek

Newsweek a subliniat ca editia speciala a fost produsa de o companie licentiata de Newsweek, Topix Media, si nu de Newsweek.

Topix Media a pregatit doua versiuni ale editiei speciale, una pentru fiecare posibil rezultat al alegerilor. intr-o varianta era dat castigator Donald Trump, cu titlul "President Trump", si una dedicata victoriei lui Hillary Clinton, care titra pe coperta "Madam President". A considerat insa ca este mai sigur sa trimita catre standurile de ziare doar versiunea dedicata "calatoriei istorice a lui Hillary Clinton catre Casa Alba".

"Ca toata lumea, am gresit", a declarat Tony Romando, seful executiv al Topix Media pentru The New York Post.

Vanzatorii au primit marti revista si, desi acestora li s-a cerut sa nu scoata revista la vanzare inainte de rezultatul alegerilor, cateva copii au fost vandute.

"Am cerut inapoierea tuturor exemplarelor, pentru ca trebuie sa facem loc revistelor in care este prezentata victoria lui Donald Trump. Ne asteptam sa se vanda foarte bine, pentru ca cererea este foarte mare", a spus Tony Romando.

Romando a precizat ca doar 17 exemplare cu Hillary Clinton - presedinte au fost vandute.

Hillary Clinton a fost vazuta semnand un exemplar ar revistei la un eveniment de campanie din ajunul alegerilor.