The Guardian isi retrage reclamele distribuite prin Google, dupa ce au fost alaturate unor materiale extremiste

de C.I.     HotNews.ro
Vineri, 17 martie 2017, 11:37 Economie | Media & Publicitate


​Publicatia britanica The Guardian a retras reclamele distribuite prin intermediul Google si YouTube, ce prezentau oferta pentru membrii comunitatii sale online, deoarece acestea au fost plasate automat alaturi de material extremist. Reclamele erau livrate prin platforma de programmatic advertising AdX, apartinand Google.

Publicatia il citeaza pe David Pemsel, CEO al The Guardian, care a avertizat in scris Google ca este "total inacceptabil" ca reclamele respective sa fie administrate gresit in acest fel. El a aratat ca The Guardian isi retrage publicitatea prin Google pana in momentul in care gigantul american ofera garantii ca aceste distribuiri gresite prin Google si YouTube nu se vor mai intampla pe viitor.

  • In scrisoarea adresata presedintelui Google pentru Europa, Matt Brittin, Pemsel arata ca oferta pentru membri lansata de the Guardian viza in parte diversificarea surselor de venit ale publicatiei, care sa nu mai depinda de o piata de publicitate dominata tot mai mult de grupurile de tehnologie, avand in vedere ca Google (inclusiv YouTube si serviciul sau DoubleClick) si Facebook reprezinta destinatia pentru 85% din cheltuielile de publicitate digitala. Reprezentantul The Guardian arata ca decizia de a retrage reclama de pe Youtube "va avea implicatii financiare pentru Guardian, afectand recrutarea de membri care sa ajute la finantarea jurnalismului nostru".

Mesajele publicitare fusesera plasate pe platforma AdX la Google de catre o agentie media ce reprezenta compania britanica. Ele au ajuns sa fie distribuite alaturi de continut calificat de The Guardian drept extremist - inclusiv clipuri YouTube ale nationalistilor albi americani, ale unui predicator al urii caruia i-a fost interzis sa intre in Marea Britanie, precum si unui predicator islamist controversat.

  • Publicatia afirma ca utilizarea distribuirii automatizate de publicitate online (programmatic trading) devine tot mai controversata, pe fondul ingrijorarilor ca afecteaza atat veniturile media si ofera sprijin pentru materialele extremiste. Cotidianul arata ca, la inceputul saptamanii, Departamentul pentru Cultura, Media si Sport a gazduit o intalnire privata cu reprezentanti ai editorilor de presa si ai platformelor de tehnologie, pentru a discuta fenomenul stirilor false si mediul programatic care sustin acest fenomen.

The Guardian citeaza reactia Google/Youtube in urma actiunii sale. Un purtator de cuvant al Google a declarat ca aceasta companie are reguli stricte privind locurile unde ar trebui sa apara reclame Google, iar "in majoritatea cazurilor acestea functioneaza conform intentiilor, protejand utilizatorii si clientii de publicitate de continut daunator sau inadecvat. Acceptam ca nu facem mereu totul cum trebuie si, uneori, reclamele apar in locuri unde nu ar trebui. Dar ne-am angajat sa facem lucrurile mai bine si vom face schimbari la nivelul politicilor noastre si al mijloacelor de control pentru clientii de publicitate".








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2463 vizualizari

  • -6 (8 voturi)    
    hahahahahaha (Vineri, 17 martie 2017, 12:55)

    john70 [utilizator]

    Multa ironie in chestia asta, avand in vedere faptul ca The Guardian este o fitzuica de extrema stanga.
    • -3 (3 voturi)    
      deci (Vineri, 17 martie 2017, 13:32)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui john70

      au pus-o unde trebuie.
  • -2 (4 voturi)    
    nu mai poate Google (Vineri, 17 martie 2017, 13:34)

    gic [utilizator]

    ca iti retrage Guardian reclama.
    Sa fim seriosi. Google are monopol si face ce vrea.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță
Prin „Queen’s Gambit” Netflix ne arată că geniile sunt banale până când ajung subiecte de serial

Cursă contra-cronometru pentru România să cheltuiască cele 30 de miliarde de euro din planul de redresare. Comisarul European pe Transporturi: „Ultimele plăți se pot face în 2026. După acel termen, lucrările trebuie finanțate din alte surse”

Trenuri de legendă și amintiri dintr-o epocă ce nu va mai reveni - Octavian Udriște: De locomotiva cu aburi trebuia să ai grijă ca de o ființă, avea mai mult suflet

VIDEO Drumul Expres DX12 Craiova - Pitești: Imagini din dronă cu tronsonul unde românii de la UMB lucrează în forță. „Deja pe 70 la sută se va ajunge în situația de a se putea turna asfalt”

​VIDEO. 25 de întrebări despre vaccinul anti-COVID-19 (3): Am 20 de ani și nu am fost niciodată bolnav, de ce ar trebui să mă vaccinez?

Povestea omului care a făcut prima fotografie acum aproape 200 de ani

Autostrada Sibiu - Pitești - Bătaie mare pe cel mai scump tronson licitat vreodată în România: 15 oferte depuse de la firme din Europa, Turcia și China / UPDATE: Care sunt constructorii

Lupta cu sistemul: Nicușor Dan a suspendat un funcționar care a dat aviz de defrișare pentru grădina unor case de pe Kiseleff, unde ar putea apărea blocuri de 4 etaje, și pe care primarul încearcă să o salveze de 10 ani

Investiții personale în criză. Andrei a investit de Black Friday, nu a cheltuit. N-are acasă un Turbion în miniatură, dar gândește pe termen lung

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by