Google incearca din nou sa intre pe piata publicitatii TV, prin platforma sa de tranzactii automatizate de reclama

de C.I.     HotNews.ro
Miercuri, 26 aprilie 2017, 9:51 Economie | Media & Publicitate


Gigantul digital Google a anuntat, marti, o noua initiativa de a intra pe piata de publicitate TV, oferind clientilor posibilitatea sa cumpere inventar TV prin intermediul platformei sale de tranzactii automatizate de publicitate DoubleClick, potrivit Advertising Age. Compania incearca sa intre, astfel, si mai mult pe teritoriul revendicat pana acum de agentiile de media, fiind a doua tentativa de acest fel, pe segmentul inca tanar, dar in crestere rapida al achizitiilor automatizate ("programmatic") de inventar TV pentru reclama.

Potrivit sursei citate, Google ofera clientilor posibilitatea sa cumpere automatizat spatiu TV ca parte a achizitiilor lor automatizate de digital video, prin platforma sa DoubleClick. Nu este limpede, pentru moment, ce retele TV vor fi accesibile si despre ce fel de inventar este vorba, nici care este audienta potentiala.

  • Este pentru prima data cand spatiul de reclama TV va putea fi vandut prin intermediul Google in aceasta maniera. Dar nu este prima incercare a companiei - privita pana acum mai degraba drept un concurent al televiziunilor, prin intermediul platformei Youtube - de a intra pe aceasta piata: in trecut, a mai oferit posibilitatea de achizitie a spatiului publicitar TV intr-o maniera similara AdWords, dar proiectul acela a fost intrerupt in 2012, deoarece nu a dat rezultate.

Noua initiativa Google in zona TV insoteste o alta, la nivel de continut: compania lanseaza si YouTube TV, un pachet de canale TV disponibil pe internet, in SUA, contra sumei de 35 de dolari.

AdAge citeaza observatori potrivit carora este de asteptat sa se intensifice rezistenta actorilor traditionali de pe piata de publicitate TV, si asa ingrijorati de dominatia Google in zona publicitatii online. Dar piata de programmatic TV, inca mica, este in crestere rapida in SUA, urmand sa atinga 4,4 miliarde de dolari (6% din totalul cheltuielilor de publicitate TV) in 2018, conform unei analize eMarketer citate de publicatia mentionata.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















893 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță
Prin „Queen’s Gambit” Netflix ne arată că geniile sunt banale până când ajung subiecte de serial

Cursă contra-cronometru pentru România să cheltuiască cele 30 de miliarde de euro din planul de redresare. Comisarul European pe Transporturi: „Ultimele plăți se pot face în 2026. După acel termen, lucrările trebuie finanțate din alte surse”

Trenuri de legendă și amintiri dintr-o epocă ce nu va mai reveni - Octavian Udriște: De locomotiva cu aburi trebuia să ai grijă ca de o ființă, avea mai mult suflet

VIDEO Drumul Expres DX12 Craiova - Pitești: Imagini din dronă cu tronsonul unde românii de la UMB lucrează în forță. „Deja pe 70 la sută se va ajunge în situația de a se putea turna asfalt”

​VIDEO. 25 de întrebări despre vaccinul anti-COVID-19 (3): Am 20 de ani și nu am fost niciodată bolnav, de ce ar trebui să mă vaccinez?

Povestea omului care a făcut prima fotografie acum aproape 200 de ani

Autostrada Sibiu - Pitești - Bătaie mare pe cel mai scump tronson licitat vreodată în România: 15 oferte depuse de la firme din Europa, Turcia și China / UPDATE: Care sunt constructorii

Lupta cu sistemul: Nicușor Dan a suspendat un funcționar care a dat aviz de defrișare pentru grădina unor case de pe Kiseleff, unde ar putea apărea blocuri de 4 etaje, și pe care primarul încearcă să o salveze de 10 ani

Investiții personale în criză. Andrei a investit de Black Friday, nu a cheltuit. N-are acasă un Turbion în miniatură, dar gândește pe termen lung

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by