Contul de media pentru InBev Romania, parte a concernului multinational InBev, ce produce intre altele Bergenbier si Beck's, a fost atribuit Starcom, in urma unei licitatii in care finalisti au mai fost Mediaedge:cia si OMD, anunta AdPlayers.ro. Potrivit sursei, divizia de media a grupului McCann, ce detinea pana acum contractul pentru acest cont, nu a mai participat la licitatie.

Anuntul vine la capatul unei saptamani de anunturi privind rezultatele pitch-urilor acestui sezon. La 8 ianuarie, agentia McCann Erickson a anuntat ca va gestiona conturile de strategie si creatie pentru Heineken si Golden Brau, apartinand Heineken Romania. Cele doua conturi se aflasera in portofoliul Grey.

Joi, Tolontan anunta in premiera trecerea contului InBev (Bergenbier, Beck’s, Stella Artois, Lowenbrau, Noroc) la Starcom, dar si rezultatele altor pitch-uri ce vizau bugete semnificative: Starfoods la Mediacom, Raiffeisen la The Group, Citroen la OMD. La randul sau, Orlando scrie pe blogul sau ca Optimedia preia contul Petrom.