MEDIA ȘI PUBLICITATE Marți, 27 Iunie 2017, 17:15 eMAG: Descrierea și recenziile la produs sunt foarte importante în procesul de cumpărare online Luminita Pirvu • HotNews.ro În 2017, procentul celor care se documentează înainte de a achiziționa în online un produs a crescut considerabil. 70% dintre românii care cumpăra se documentează folosind internetul, sustine Commercial Vicepresident eMAG, Stejara Pircan. De asemenea, descrierea produsului și recenziile cliențiilor sunt foarte importante în creșterea vânzărilor.shop online1Foto: HotnewsCiteste mai mult si comenteaza pe StartupCafe.ro
Cea mai mare investiție din țară în ultimii ani, mutată din Rusia în România, angajează oameni. „Avem multe cereri”
fanatik.ro: Cazul dramatic al băiatului de șase ani din Oradea, luat de lângă mama lui și dus de tată în Ungaria: "Ea a vrut ca el să învețe doar...
Banca Transilvania continuă și în acest an acțiunile de împădurire: Peste 21.000 de puieți plantați și 430 de voluntari implicați
lovedeco.ro: Au renovat și consolidat o casă pe deal, pentru care au construit mobilier dintr-un fost pridvor
Gigantul necunoscut - Cum a ajuns o companie misterioasă să vândă aproape 100 de milioane de smartphone-uri pe an
REPORTAJ. Cum a fost la București la filmul rusesc „Provocarea”, interzis de România pe motiv de propagandă a Kremlinului
panorama.ro: „Erecția” economică a lui Ciolacu în Qatar și adâncirea în penibil a medicului Cîrstoiu, la București
VIDEO EMOȚIONANT „A fost atât de multă durere...”: Vloggerița Marilu a povestit cum a făcut 7 fertilizări în vitro, dar nu a reușit să aibă un copil