Liderii pietei de presa scrisa din Romania, tabloidele Click si Libertatea, au avut in trimestrul al doilea vanzari medii pe aparitie in scadere fata de primele trei luni ale anului. Celelalte publicatii au stagnat, inregistrand fie cresteri minore, fie scaderi de doar cateva sute sau doar cateva zeci de exemplare.

Vanzarile medii ale Click si Libertatea au scazut cu cateva mii de exemplare. Gazeta Sporturilor a castigat, in medie pe aparitie, cateva zeci de cumparatori, in timp ce restul ziarelor centrale au avut scaderi usoare. Jurnalul National a coborit sub Ziarul National, din punct de vedere al vanzarilor medii pe aparitie.

Ziar - vanzari medii pe aparitie T2 2017 - vanzari medii pe aparitie T1 2007

  • Click - 75.694 - 77.482
  • Libertatea - 41.131 - 44.919
  • Lumina - 21.756 - 22.325
  • Gazeta Sporturilor - 17.059 - 16.919
  • Romania libera - 10.083 - 10.311
  • Evenimentul Zilei - 9.676 - 10.459
  • Adevarul - 7.306 - 7.603
  • Ziarul Financiar - 3.213 - 3.242
  • Jurnalul National - 3.187 - 3.441