Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Cum va influenta Facebook Watch modul in care afacerile se promoveaza in online

de Ovidiu Popica     StartupCafe.ro
Joi, 14 septembrie 2017, 15:16 Economie | Media & Publicitate


Video se muta tot mai mult pe online
Foto: Pixabay
Noul tab dedicat continutului video, pe care Facebook l-a facut disponibil recent, deocamdata in Statele Unite, da retelelor clasice de publishing (inca) un fior rece: o parte, inca nu e clar cat de mare, din cheltuielile de publicitate va ajunge in conturile retelei de socializare. Televiziunea clasica va fi, cumva, nevoita sa-si adapteze strategiile de continut la noul deal propus de Mark Zuckenberg: reclama difuzata in schimbul a 55% din incasari. Facebook e printre cei mai noi aspiranti la borcanul cu miere: publicitatea digitala servita utilizatorilor sub forma de inserturi in continutul video, consumat din ce in ce mai mult. 

Citeste pe Startupcafe ce sume investesc Facebook, Apple, Amazon si Netflix pentru continut video si in ce industrii







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















520 vizualizari


ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by