Doua zile pline de inspiratie: asa arata agenda Conferintei Globale IAA, organizata sub umbrela ”Creativitatea poate schimba lumea„: http://www.creativity4better.com/conference-agenda/

IAA Global Conference_Late Bird Tickets until 15 OctoberFoto: IAA Romania

24 Octombrie - 12 speakeri si panelul ”Creativitate si Tehnologie”, ora 9.00

Prima zi incepe in forta, cu prezentarea lui Robbie Douek, Vice Presedinte The Walt Disney Company, urmat de Jacelyn Swenson de la IBM. Jacelyn a fost parte din echipa care a realizat prima rochie cognitiva, iar in cadrul Conferintei Globale IAA ne va vorbi despre cum putem folosi creativitatea pentru a fi mai bine conectati.

Shun Matsuzaka, fondatorul McCann Millennials va vorbi apoi despre co-creation si cum putem folosi tehnologia pentru a spori creativitatea oamenilor. Marco Cremona, de la Google London, ne intriga inca din start: ”Comunicarea in era pestisorului de aur”.

Inainte de pranz o vom auzi pe Elena Kudryashova, Vice Presedinte P&G Sud Estul Europei, iar imediat dupa pranz pe Adrian Botan, Global Executive Creative Director McCann Worldgroup. Apoi, ajungem la creativitatea de inspiratie japoneza, cu Yasuharu Sasaki, Head of Digital Creative and Executive Creative Director Dentsu Tokyo si trecem apoi spre cea indiana, cu Vineet Gupta, CEO DDB Mudra. Thea Skelton, Festival Director Dubai Lynx, va aduce o perspectiva din Orientul Mijlociu si Africa de Nord iar Mihai Barsan, VP Marketing Ursus Breweries, ne va readuce in zona autohtona.

Panelul ”Creativitate si Tehnologie” ii va include pe:

  • Chris McCarthy - Head of Creative Strategy, The ZOO, Google EMEA
  • Errol Baran - SVP Business Development and Innovation, BBC Advertising
  • Sasan Saeidi - Chief Executive Officer, Gulf J. Walter Thompson
  • Ralf Luelsdorf - Head of International Music Marketing, Deutsche Telekom

Incheiem prima zi cu inca doi vorbitori aclamati international: Bechara Mouzannar, CCO Publicis Communications MEA a carui prezentare va fi intitulata ”Brands @ Crossroads: Inspire or Die” and Carlo Cavallone, Executive Creative Director 72andSunny Amsterdam - ”Dont just preach, practice”.

25 Octombrie - Steve Wozniak si panelul ”Creativitate si Educatie”, ora 9.00

In cea de-a doua zi vorbim despre cum poate creativitatea imbunatati practicile din sistemul educational si academic. Incepem cu Loredana Padurean, Associate Dean at the Asia School of Business, urmata de David Slocum, profesor si director de facultate in cadrul Berlin School of Creative Leadership.

Panelul ”Creativitate si Educatie” ii va include pe:

  • Niklas Frins Rupp - Business Owner Miami Ad School
  • Charlotte Williams - Festival Director Eurobest and Content Director Cannes Lions
  • Jamie Brassett - Reader in Philosphy, Design and Innovation. Co-research Leader, Culture and Enterprise Program, University of Arts London
  •  Dragos Iliescu - Doctor in psihologie, fondator al BRIO.ro

Cristian Hatu, Center for Assessment and Educational Analysis, va vorbi despre faptul ca este ok sa faci greseli daca esti student. Acesta va fi urmat de James Murhpy, co-fondator Adam & Eve DDB, de Deirdre McGlashan, Global Chief Digital Officer Mediacom si de Valer Hancas, VP Global Compact Network Romania.

Ziua se incheie alaturi de Steve Wozniak, co-fondatorul Apple si inventatorul computerului personal, alaturi de Tom Standage, Deputy Editor The Economist.

Participantii sunt asteptati pentru inregistrare incepand de la ora 8.00, in holul Operei Romane.

Biletele Late Bird sunt disponibile pana pe 15 octombrie pe site-ul conferintei: http://www.creativity4better.com/

IAA Global Conference ”Creativity Can Change The World” este organizata de International Advertising Association Romania in parteneriat cu Primaria Municipiului Bucuresti prin Centrul Cultural ARCUB.

Pentru alte detalii si informatii va stam la dispozitie pe e-mail: ruxandra.radu [at] iaa.ro.