Pro TV - profit si venituri mai mari in trimestrul al treilea. Compania-mama - crestere pe linie
Fara a lua in calcul operatiunile din Croatia si Slovenia, pe care CME a anuntat in vara ca le vinde intr-o tranzactie ce ar trebui sa se incheie la finele anului, grupul a inregistrat o crestere semnificativa a rezultatelor financiare in trimestrul al treilea, in toate cele patru piete ramase - Romania, Cehia, Slovacia si Bulgaria.
La nivelul celor patru tari, CME a inregistrat in trimestrul al treilea venituri nete de 119,4 milioane de euro, in crestere cu 11%, Pro TV fiind a doua operatiune, din punct de vedere al banilor atrasi, dupa cea din Cehia. Rezultatul OIBDA la nivelul celor patru tari a fost de 25,1 milioane de dolari, Romania conducand la acest capitol.
Potrivit rezultatelor de marti, in trimestrul al treilea veniturile din publicitate atrase de CME au crescut cu 10%, in timp ce veniturile din tarife aplicate cablistilor - cu 20%.
- 0 (2 voturi)cea mai mare dezamagire (Marţi, 24 octombrie 2017, 13:43) razeshu [utilizator]firmele din Vest care au investit in Media la noi au pus umarul la manelizare si tabloidizare. eu ma asteptam sa fie vectorul curentului innoitor, de calitate, de emancipare. Dar nu au aplicat decat retetele bine cunoscute de castig rapid. Perioada Capitalismului romantic s-a incheiat, lacomia fara limite face legea peste tot. Nu poti cladi civilizatie pe astfel de picioare de lut.raspunde trimite

În spatele cifrelor (și al scandalurilor politice). Mărturii despre suferință și deznădejde în pandemie: „I-am dat prima palmă copilului”
S&P modifică perspectiva la stabilă, de la negativă/ De ce ar trebui să ne intereseze ratingul
Ludovic Orban: Orice ministru care își atacă premierul trebuie să își scrie mai întâi demisia
Turcan: Cei care lucrează la recalcularea pensiilor vor primi suplimente
Vaccinarea nu este suficientă. Economist român care locuiește la Londra, despre “lecția britanică”