Cine si ce ii influenteaza pe romani atunci cand vor sa cumpere - studiu

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Luni, 30 octombrie 2017, 10:59 Economie | Media & Publicitate


La cumparaturi
Foto: Dreamstime.com
Inainte de a achizitiona un produs sau serviciu, jumatate dintre romanii din mediul urban tin cont de parerile si recomandarile unor influentatori, fie ca vorbim despre familie si prieteni, profesionisti, jurnalisti, bloggeri/vloggeri sau vedete. Daca ai o afacere este esential sa stii care sunt cele mai eficiente metode de amplificare a mesajor generate de acestia.

Citeste mai mult pe StartupCafe.ro








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6126 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by