Povestea unui start-up este un produs: Cum iti prezinti afacerea clientilor si investitorilor

de Adi Iacob     HotNews.ro
Vineri, 22 decembrie 2017, 14:03 Economie | Media & Publicitate


Prezentare afacere
Foto: Pixabay
A nu avea o poveste de spus este o problema obisnuita pentru start-upuri. Aceasta lipsa este adesea cuplata cu o preocupare asupra momentului in care ar trebui ca aceasta poveste sa fie facuta publica, precum si de teama de a promite prea mult sau prea putin. Uneori chiar si afacerile care sunt de mai mult timp in piata isi dau seama ca povestea lor nu este usor de comunicat partilor interesate sau destul de complexa pentru a face fata unei noi runde de finantari.

Citeste mai departe si comenteaza pe StartupCafe.ro....


Citeste mai multe despre   


















167 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri