Astfel, la nivel national, 1,63 de milioane de romani s-au uitat la interviul cu Sebastian Ghita, pe Antena 3, Romania TV, B1 TV si postul public TVR 1. Intre timp, Exatlon-ul Kanal D a fost urmarit de 1,8 milioane de oameni, la nivel national.
- Interviul a fost urmarit de 700.000 de telespectatori la Romania TV, 663.000 - la Antena 3, doar 139.000 la TVR 1 si 128.000 la B1 TV.
La nivel comercial (telespectatori din mediul urban, cu varste intre 18-49 de ani), doar 161.000 de romani s-au uitat la interviu, pe cele patru posturi cumulat, in timp ce Exatlon a atras 425.000 de telespectatori din acest target, arata sursa citata.
- TVR 1 a atras cei mai putini telespectatori din publicul comercial - 15.000 (locul 17 la nivel national)
Cifrele detaliate - pe Paginademedia.ro
PS. Se pare insa ca in vremuri de restriste romanul dupa ce si-a cumparat painea cea de toate zilele, a inceput sa fie mai exigent cu circul care i se serveste !
Sau situatia e cacanie si nu prea iti mai arde de mistouri finute?
Cat sa mai suporti sa auzi zilnic zi de zi de zi aceleasi discutii si comentarii, aceleasi figuri incrancenate care repeta aceleasi texte ca pe niste mantre.
haideti mai ca v-ati tampit cu totii!!! cum arunca Ghita bombe in presa romaneasca, tot asa arunca si Putin cu arme chimice in Siria si omoara copii; asta e tupeul de borfas.