​Interviul luat de Ion Cristoiu lui Sebastian Ghita si difuzat pe patru posturi a atras, la nivel national, audiente cumulate ce se apropie de cele obtinute de Kanal D cu editia de aseara a Exatlon, potrivit Paginademedia.ro. La nivel comercial, Exatlon a avut o audienta de peste doua ori mai mare decat toate cele patru posturi la un loc.

Astfel, la nivel national, 1,63 de milioane de romani s-au uitat la interviul cu Sebastian Ghita, pe Antena 3, Romania TV, B1 TV si postul public TVR 1. Intre timp, Exatlon-ul Kanal D a fost urmarit de 1,8 milioane de oameni, la nivel national.

  • Interviul a fost urmarit de 700.000 de telespectatori la Romania TV, 663.000 - la Antena 3, doar 139.000 la TVR 1 si 128.000 la B1 TV.

La nivel comercial (telespectatori din mediul urban, cu varste intre 18-49 de ani), doar 161.000 de romani s-au uitat la interviu, pe cele patru posturi cumulat, in timp ce Exatlon a atras 425.000 de telespectatori din acest target, arata sursa citata.

  • TVR 1 a atras cei mai putini telespectatori din publicul comercial - 15.000 (locul 17 la nivel national)

Cifrele detaliate - pe Paginademedia.ro