





Marea Britanie: Mai multe posturi TV, mai multe clipuri publicitare vazute de telespectatori
Studiul arata ca spoturile publicitare pe posturile difuzate in Marea Britanie au fost vizionate, zilnic, de 2,25 miliarde de ori pe parcursul anului trecut. Barb noteaza, de asemenea, o crestere considerabila a spoturilor publicitare vizionate de tineri cu varste intre 16-24 de ani, generatie considerata, in ultimii ani, ca fiind "pierduta" de posturile de televiziune, in favoarea Internetului.
The Guardian il citeaza pe Mike Parker, directorul de vanzari strategice si marketing la Channel 4, potrivit caruia "multi comentatori de media tot spun ca televiziunea este in pierderere, dar acest lucru nu este adevarat. Asa-numita generatie conectata la Internet se uita, totusi, la televizor".
Barb observa, insa, ca desi "generatia conectata" a vizionat mai multe clipuri publicitare in ultimul an, timpul petrecut zilnic de tineri in fata televizorului a scazut. Potrivit cercetatorului David Brennan, citat de publicatia britanica, aceste tendinte sunt cauzate de cresterea numarului de canale TV puse la dispozitia publicului larg de serviciile de televiziune digitala.

Cum se apără ANRE și cum fuge de responsabilitate în scandalul liberalizării pieței energiei: Consumatorii au fost informați, iar obligarea furnizorilor să vândă la preț mic este ilegală
Poluarea de weekend din București: Agenția de Mediu dă vina pe trafic și condițiile atmosferice, activiștii de mediu indică arderi de deșeuri și încălzirea rezidențială / În rest, tăcere
INTERVIU Cum se simte scăderea numărului de îmbolnăviri în spitalele COVID: Numărul de pacienți este mai mic, dar vin mulți cu forme severe / Pericolul foarte mare este noua tulpină
VIDEO Gheorghiță: Începând cu 28 ianuarie se reprogramează cu 10 zile toate persoanele din categoria personalului esențial pentru doza 1, pentru a nu afecta rapelul și vaccinarea celor peste 65 de ani și a bolnavilor cronici
Parenting pe timp de pandemie - cum au supraviețuit părinții lunilor de școală online