TVR a câștigat în apel litigiul cu fosta Splendid Media, pentru recuperarea unor creanțe de acum aproape un deceniu
Suma de 25 de milioane reprezintă contravaloarea spațiului publicitar pe care agenția Splendid l-a gestionat în perioada menționată, la aceasta adăugându-se penalități de întârziere.
Potrivit TVR, "creanţele revendicate de SRTv şi recunoscute de instanţa sesizată ca certe, lichide şi exigibile provin din neplata de către SC One Digital Store SRL (fosta SC Splendid Media SA) către televiziunea publică a contravalorii spaţiului publicitar vândut şi/sau pe care s-a obligat să îl vândă, cu încălcarea astfel a prevederilor contractului încheiat între părţi".
Din suma menționată, 16 milioane reprezintă contravaloarea spațiului publicitar, 5,1 milioane - penalități de întârziere, iar 3,7 milioane - diferența de venit contractual minim garantat.

Cu excepția a două județe, în România un adult din patru e pensionar. Campioana e Hunedoara, unde aproape jumătate din adulți sunt pensionari
Parenting pe timp de pandemie - cum au supraviețuit părinții lunilor de școală online
K2 - Povestea ”muntelui sălbatic” - Tragedii și victorii pe un monument fantastic din piatră, zăpadă și gheață
Adele, The Cure, Drake și alții. Ce albume așteptăm odată cu revenirea industriei muzicale în 2021
INTERVIU Cum ne ferim de conspirațiile pe seama vaccinului anti-COVID: Fiecare reacție adversă cunoscută până acum e exagerată de conspiraționiști. Ți se dă de înțeles că vei păți cu certitudine acel lucru
VIDEO Vlog-ul lui Cristian Presură: Cum combat experții în Sănătate principalele temeri legate de vaccinul anti-Covid