Veniturile nete ale Pro TV s-au ridicat la 49,8 milioane de dolari în al doilea trimestru din 2018, cu aproape 9% mai mult față de perioada similară a anului trecut, în timp ce rezultatul OIBDA (profitul operational inainte de depreciere si amortizare) a crescut cu 9% până la 24,2 milioane de dolari, potrivit rezultatelor financiare anunțate marți de compania-mama, Central European Media Enterprises (CME).

Logo CMEFoto: Hotnews
  • La nivel de grup, veniturile nete au crescut cu 9%, până la 159,7 milioane de euro, rezultatul OIBDA a crescut cu 8%, iar profitul operațional cu 6%.

Potrivit lui Michael Del NIN, co-CEO al grupului, "CME a atins jumătatea anului în cea mai bună formă din ultimul deceniu, din punct de vedere financiar".

  • Rezultatele sunt publicat la scurtă vreme după ce compania CME a anunțat că a primit, în sfârșit, acordul forurilor de reglementare din Croația pentru vânzarea operațiunii sale din această țară, tranzacție anunțată în urmă cu un an, dar blocată de rezistența autorității de concurență. Săptămâna trecută, CME a anunțat că a primit acordurile finale pentru a finaliza, până la 31 iulie, vânzarea postului croat Nova TV către Slovenia Broadband, o sub sidiară a United Group care a preluat și televiziunea CME din Slovenia într-o tranzacție care așteaptă, la rândul ei, acordul final al autorităților din Slovenia.

Potrivit rezultatelor anunțate azi, veniturile CME din publicitate, la nivel de grup, au crescut cu 16% în primul semestru, iar veniturile din tarife aplicate cabliștilor cu 15%.