Bucureștiul este promovat ca destinație turistică printr-un program adresat "influencerilor" străini și derulat de Primărie, prin Administrația Monumentelor și Patrimoniului Turistic, în perioada 2-5 noiembrie. Potrivit unei informări de presă, este vorba despre a patra ediție a proiectului "Experience Bucharest", ce include atât elemente standard pentru programe de promovare - tururi cu tematică istorică sau culinară - cât și multe petreceri, inclusiv una 18+, găzduită de un mare club bucureștean.

Experience BucharestFoto: Captura Experience-Bucharest.com

HotNews.ro a transmis Primăriei întrebări referitoare la costurile și alte detalii ale acestui program de promovare și va publica răspunsurile de îndată ce le va primi.

Potrivit unei informări de presă, la program participă 50 de influenceri de renume internațional (bloggeri, vloggeri, jurnaliști, instagrameri, specialiști pe Twitter de pe 5 continente). Unii dintre aceștia, prezentați pe prima pagină a programului Experience Bucharest, au zeci de mii sau chiar milioane de followeri pe Instagram. Alții figurează cu câteva mii de followeri pe Instagram, fără a fi disponibile date privind audiența lor pe alte canale.

Programul de patru zile include tururi de interes general, o vizită la Arcul de Triumf ce va fi deschis special pentru acest eveniment, un spectacol cu fântânile de la Unirii, tururi ale comunismului și alte tururi cu tematică istorică (monarhie vs. comunism, Micul Paris, moștenirea romă etc.), dar și 3 petreceri, inclusiv una prezentată ca fiind exclusivistă, adresată publicului matur, numită "Carnivale - kashovski & gothic circus" și găzduită de un cunoscut club. Programul proiectului mai include o conferință pe tema marketingului turistic.

Potrivit comunicatului referitor la eveniment, "în cadrul edițiilor trecute, #ExperienceBucharest a generat peste 26.5 mii de postări doar pe Instagram, clipuri video de milioane de vizualizări și sute de articole pe cele mai populare website-uri de travel și turism."