Ministerul Fondurilor Europene, condus de Rovana Plumb, organizează o licitație de 10,8 milioane de lei pentru o campanie de publicitate care să promoveze tocmai fondurile europene, relatează G4Media.ro. Publicația citată scrie că, potrivit anunțului publicat pe portalul de licitații electronice (SICAP), mare parte a sumei este destinată realizării și difuzării de spoturi publicitare video la trei posturi TV de știri cu acoperire națională.

Rovana PlumbFoto: Facebook/ Rovana Plumb

În acest moment, televiziunile de știri sunt controlate de Dan Voiculescu (Antena 3), Sebastian Ghiță (România TV), Digi 24 (Zoltan Teszari), Cozmin Gușă (Realitatea TV) și Sorin Oancea (B1 TV), amintește G4Media. Dintre acestea, vor fi selectate trei.

Descarcă de aici Caietul de Sarcini (.PDF, ~750 KB)

Licitația lansată de ministerul Rovanei Plumb prevede o campanie de publicitate de un an, cu valoarea totală estimată de 10.820.221 lei, cu componenta TV, radio, online și outdoor, dar și un sondaj de opinie național. Sursa fondurilor este Programul Operational Asistenta Tehnica - POAT, adică fonduri UE.

Planul media pentru campanie de promovare pe TV va include un număr total de minim de 3360 de difuzări ale spoturilor publicitare, dintre care cel puțin jumătate în prime-time (intervalul de maximă audiență). Potrivit caietului de sarcini, posturile de televiziune selectate trebuie sa facă parte din societăți de presă distincte, iar difuzarea spoturilor se va face într-o perioadă de minim 20 săptămâni (maxim 5 luni).

Criteriile de atribuire sunt cel mai bun raport calitate - preț, componenta financiară contând pentru 40% din scorul final al fiecărei oferte, iar componenta tehnică - 60%.

Metoda de atribuire a contractului este licitația deschisă, iar termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 12 noiembrie 2018.

Vezi aici detalii despre licitația lansată de Ministerul Fondurilor Europene pe SICAP