Ogilvy România și Wunderman România își unesc forțele pe piața de comunicare locală. Brandul Wunderman va fi integrat în cadrul Ogilvy România, această operațiune aducând clienților de pe piața locală expertiza la cel mai înalt nivel a celor două echipe, se arată într-un comunicat.

Cele două branduri fac parte din Grupul WPP, lider al pieței de comunicare la nivel global, iar procesul de integrare a brandului Wunderman în cadrul Ogilvy România se înscrie în strategia actuală a grupului de a pune la dispoziția clienților o ofertă integrată de servicii de marketing, consulting și tehnologie.

„Aducând împreună competențele individuale și complementare ale celor două echipe, noua operațiune integrată va oferi clienților locali cele mai eficiente soluții pentru provocările din ce in ce mai complexe ale business-ului si marketing-ului modern. Clienții nostri vor avea acces la multitudinea de resurse, talent și expertiză, pe care le aduc la masă cele două echipe locale și cele două branduri internaționale” a declarat Manuela Necula, CEO Ogilvy România și Hogarth WW România.

Ogilvy România oferă pieței locale arii de expertiză precum advertising, brand strategy, customer engagement, PR & Influence, digital experience și inovatie.

Wunderman România, afiliată la rețeaua Wunderman Worldwide, oferă pe piața locală servicii de digital customer experience, influencer marketing, precum și events, trade și direct marketing.

Brandul Wunderman va continua să fie prezent pe piața din România, iar dezvoltarea operatiunilor integrate va avea loc sub conducerea Manuelei Necula, CEO Ogilvy si Hogarth WW România.

Cei trei parteneri Wunderman vor deține funcțiile de Co-Managing Directors în cadrul brandului Wunderman, raportând managementului local al Ogilvy România.