Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Mircea Drăghici anunţă că va da în judecată Newsweek care i-a adus acuzaţii, dacă nu retrage articolele defăimătoare

de I.B.     HotNews.ro
Miercuri, 21 noiembrie 2018, 23:00 Economie | Media & Publicitate


Deputatul Mircea Drăghici, nominalizat de PSD pentru funcţia de ministru al Transporturilor, a anunţat că va da în judecată site-ul care a publicat "articole defăimătoare" la adresa lui, în cazul în care aceste materiale nu vor fi retrase până la ora 24,00.

"Site-ul respectiv, care cu multă largheţe mă supune atacurilor - atât pe mine, cât şi familia mea - astăzi este ultima zi notificată de a scoate aceste articole defăimătoare. În cazul în care până la această oră sau până la ora 24,00 nu se produc aceste lucruri pe care noi le-am cerut în notificare, sigur că voi acţiona în judecată şi veţi avea ocazia să vedeţi cât de defăimătoare şi neadevărate sunt aceste lucruri", a arătat Drăghici, într-o conferinţă de presă susţinută la finalul şedinţei Comitetului Executiv Naţional al PSD.

Sabin Orcan a declarat pentru G4Media.ro că nu va șterge articolele. Mai mult, Orcan susține că Newsweek pregătește noi dezvăluiri privind modul în care PSD ar fi plătit ziariști și analiști politici din subvenția primită de la buget.

Newsweek a dezvăluit recent că Mircea Drăghici că PSD ar fi încasat subvenții de la stat de peste 83 milioane de lei din 2017 până acum. Din acești bani publici, care ar trebui folosiți pentru chestiuni organizatorice ale unui partid, ar fi fost cumpărați trei bolizi de lux: Mercedes V Class, Mercedes GLE Coupe 350 D și Mercedes GLK 250. Aceste mașini ar fi folosite de Mircea Drăghici și soția acestuia, Georgiana Drăghici. Potrivit Newsweek, soția trezorierului Drăghici, Georgiana Drăghici, conduce Mercedesul GLE Coupe 350 D pentru care PSD a plătit 324.799 lei. Mircea Drăghici ar avea la dispoziție celelalte două mașini, Mercedes V Class, care ar fi costat 262.992 lei, și GLK 250 pentru care partidul a plătit 197.349 lei.

Mai mult, soția trezorerierului PSD ar fi încasat și peste 1,8 milioane de lei de la PSD, cheltuieli de publicitate, în contul unei televiziuni piteștene pe care o deține.

















515 vizualizari


ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version