Din lumea TV: La Televiziunea publică, Lavinia Șandru are de obicei audiență zero pe publicul comercial, după cum scrie Paginademedia.ro. Aceeași sursă, citând un anunț intern, notează că televiziunea publică are un nou șef la marketing și comunicare. În online și la radio, Marius Tucă reia emisiunea ce-i poartă numele cu o ediție specială ce va putea fi urmărită și pe site-urile trustului lui Adrian Sârbu, Mediafax.

  • Emisiunea Laviniei Șandru de la TVR, ce a atras recent atenția prin interviurile luate premierului Dăncilă și colegului de instituție Ionuț Cristache, are în mod obișnuit audiență 0 pe publicul comercial, scrie Paginademedia.ro. Sursa arată că, sâmbătă, ediția cu Ionuț Cristache - ambii, plătiți foarte bine din banul public - a fost urmărită pe segmentul comercial de 1000 de telespectatori (0,01%), emisiunea fiind, pe acest segment, pe locul 40 din aproape 60 de posturi măsurate. La nivel național, audiențele sunt sub 1%.
  • Tot la TVR, Catinca Marinescu, plecată recent de la Antena Group, a preluat coordonarea Departamentului de Marketing și Comunicare, după cum scrie Paginademedia.ro, citând un anunț intern. Înainte să fie șefa departamentului de profil la Antena Group, post ocupat până luna trecută, Catinca Marinescu a lucrat multă vreme la Pro TV, unde a lucrat și actualul președinte-director general TVR, Doina Gradea.
  • Marius Tucă reia, marți seară, emisiunea Marius Tucă Show, cu o ediție specială în care e invitată Nadia Comăneci, potrivit unui anunț făcut de postul controlat de fiica lui Tucă, Smart FM. Show-ul va fi difuzat, potrivit anunțului, și pe site-urile Smartfm și Mișcareaderezistență.ro, dar și pe mai multe site-uri din portofoliul Medifax.