Mirabilis Media, companie ce detine, intre altele, website-urile Masini.ro si Culinar.ro, a anuntat luni pe propriul blog ca de la 1 martie isi va internaliza vanzarile de publicitate, care in ultimii patru ani au fost administrate de ARBOmedia. Dragos Roua, proprietarul Mirabilis, a declarat pentru HotNews.ro ca decizia de internalizare se datoreaza cresterii organize a companiei, care a ajuns "la un nivel la care vanzarile sunt mult mai complexe pentru a fi facute" ca pana acum.

Potrivit lui Roua, Mirabilis detine si produse care se vand exclusiv in interiorul retelei noastre, cum este programul Xcent. El a refuzat sa faca vreun comentariu privind despartirea de ARBO.

Roua a admis ca exista dificultati in privinta resurselor umane necesare pentru internalizarea vanzarilor, fapt pentru care "nu ne-am apucat de vanzari de capul nostru, ci cu ajutorul unui consultant independent, Doru Panaitescu". Acesta a spus, la randul sau, pentru HotNews.ro ca va oferi training pentru echipa de vanzari a Mirabilis, inclusiv consiliere in relatia cu agentiile de publicitate.

Citeste pe blogul lui Panaitescu: Cand se va stabiliza tendinta de internalizare a vanzarilor pe online

UPDATE:Comanescu noteaza pe blogul sauun comunicat Boom potrivit caruia aceasta agentie si-a crescut portofoliul cu 44 de site-uri, inclusiv marile achizitii anuntate in ultima perioada - GSP.ro si Trilulilu.ro. Comanescu prezinta anuntul drept un "contraatac" al Boom dupa anuntul ARBO ca va vinde hi5 in Romania.