De când Tătaru s-a retras din managementul agenției GMP, rămânând președinte al grupului, agenția de publicitate a trecut prin mai multe schimbări de conducere. Prin fuziune, managementul trece acum la cel care a condus Webstyler de la început, Bogdan Nițu. În comunicat, el este citat spunând:
- "Cu adevărat importantă este consecința unirii GMP cu WEBSTYLER, și anume produsul pe care îl vom livra clienților. Este nenatural în 2018 să gestionezi un brand pe bucățele sau separat pe canale. Comunicarea trebuie să fie integrată pentru că noi construim branduri, nu separat spoturi TV sau digital assets, iar azi mixul de touchpoints cu consumatorul diferă din ce în ce mai mult de la un public țintă la altul"
- "E o mișcare îndrăzneață la care am lucrat mare parte din 2018, care te scoate din zona de confort pentru că nu știi unde ajungi și nici nu ai promisiuni ferme pe durata procesului de unire. Însă, dacă dorim un produs adaptat următorilor ani trebuie să ne asumăm asta, pentru că niciodată confortul nu a mers mână în mână cu inovația. (...) Cred că agenția viitorului trebuie să trăiască într-o versiune beta, ușor adaptabilă și gata să integreze rapid noi expertize sau procese de lucru"