ARBO Influence Marketing (The AIM), proiectul lansat anul trecut de ARBOmedia, a constituit expresia unei dezvoltări firești a pieței creative de comunicare comercială, bazându-se pe experiența de peste 20 de ani a companiei în domeniul publicitar românesc. The AIM se conturează astăzi ca o vastă comunitate în blogosfera românească, un hub în care influencerii și clienții de publicitate se întâlnesc pentru a genera idei și campanii neconvenționale.

WE AIM to FameFoto: ArboMedia

Cele 5 categorii de influenceri puse la dispoziție - Travel, Family, Wellbeing, Food, Lifestyle - răspund unor nevoi complexe de comunicare manifestate de piața de publicitate din România.

Evenimentul "We AIM to Fame" a avut rolul de a consacra proiectul The AIM în piața de publicitate autohtonă; organizat la SEVA Lounge în data de 14 martie 2019 într-un cadru relaxat, a constituit momentul propice pentru întâlnirea bloggerilor The AIM cu clienții de publicitate și agențiile media.

Invitații ARBOmedia au avut surpriza de a asista la un minirecital de excepție cu momente din "Mamma mia!", celebrul musical tradus acum în limba română. Cornel Ilie, Ernest Fazakas, Ecaterina Ladin, Bianca Purcărea, Sebastian Seredinschi și Jazzy Jo au interpretat câteva piese binecunoscute ale îndrăgitei formații ABBA pentru cei prezenți la eveniment.

Mulțumim tuturor celor care au făcut posibil "We AIM to Fame" pentru ARBOmedia: SEVA Lounge, Queisser Pharma, URBB (Tuborg România), Magnolia Café, Nespresso, YVES ROCHER, PepsiCo România, Nutrivita, Nedelya, AQUA Carpatica, Domeniile Sâmburești, IQOS, tuturor reprezentanților media cu care am lucrat și vom lucra în continuare, în special vouă, tuturor!