Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

"Războiul" reclamelor: Starbucks vs 5 to Go. Ce sunt guerilla și hijack marketing și ce exemple mai putem folosi

de Adi Iacob     HotNews.ro
Miercuri, 20 martie 2019, 13:48 Economie | Media & Publicitate


Reclama Starbucks/5 to Go
Foto: Facebook
De vreo săptămână, Starbucks a instalat în centrul Bucureștiului o reclamă prin care își promovează oferta valabilă în fiecare luni – un caffe latte la 5 lei. Ieri, lanțul de cafenele 5 to Go, care folosește strategia „fixed price” (majoritatea produselor costă 5 lei), a profitat de moment și a instalat un banner mai mic (sub cel al Starbucks) inscripționat cu logo-ul afacerii și textul #nudoarluni. "Impact maxim cu buget minim, despre asta e vorba" – așa a descris Lucian Bădilă, cofondator 5 to Go, campania lor de marketing, pentru StartupCafe.ro.

Citește mai departe, vezi exemplele și comentează pe StartupCafe.ro....

















2849 vizualizari


ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version