Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

"Războiul" reclamelor: Starbucks vs 5 to Go. Ce sunt guerilla și hijack marketing și ce exemple mai putem folosi

de Adi Iacob     HotNews.ro
Miercuri, 20 martie 2019, 13:48 Economie | Media & Publicitate


Reclama Starbucks/5 to Go
Foto: Facebook
De vreo săptămână, Starbucks a instalat în centrul Bucureștiului o reclamă prin care își promovează oferta valabilă în fiecare luni – un caffe latte la 5 lei. Ieri, lanțul de cafenele 5 to Go, care folosește strategia „fixed price” (majoritatea produselor costă 5 lei), a profitat de moment și a instalat un banner mai mic (sub cel al Starbucks) inscripționat cu logo-ul afacerii și textul #nudoarluni. "Impact maxim cu buget minim, despre asta e vorba" – așa a descris Lucian Bădilă, cofondator 5 to Go, campania lor de marketing, pentru StartupCafe.ro.

Citește mai departe, vezi exemplele și comentează pe StartupCafe.ro....






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















2984 vizualizari


ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version