Florin Alexandrescu, până recent șef în cadrul GroupM România, filiala locală a grupului global de media GroupM, va fi de la 1 iunie poziția de chief business officer la Pro TV, după anunțata plecare a lui Zoe Vasilescu de la conducerea vânzărilor de publicitate ale companiei de televiziune, potrivit unui comunicat al acesteia. Florin Alexandrescu a mai lucrat în cadrul Pro TV/CME/Mediapro până acum 10 ani.

Florin AlexandrescuFoto: Pro TV

Alexandrescu va conduce activitatea departamentului de vânzări și se va ocupa și de dezvoltarea planurilor comerciale și strategice pe termen lung, potrivit comunicatului. Acesta arată că:

  • "Domnul Alexandrescu are de asemenea și o intelegere aprofundată a televiziunii, ținând cont de experiența sa de 10 ani în CME, unde a lucrat atât la nivel local cât și internațional. Florin Alexandrescu a avut un rol extrem de important în dezvoltarea vânzărilor de publicitate în PRO TV, TV Nova și TV Markiza, televiziunile de top din România, Cehia și Slovacia."

Florin Alexandrescu a lucrat la vânzările Pro TV timp de șase ani și jumătate (1999-2006), apoi a fost aproape doi ani director de vânzări al postului ceh TV Nova, parte al CME), apoi un an și jumătate chief operating officer la Mediapro. În 2009 s-a mutat consultant la Realitatea Media Together, înainte să preia, din decembrie 2010, poziția de COO / Head of Trading la GroupM România.