Stire actualizata

Venituri și profit operațional în scădere pentru PRO TV, în primul trimestru

de Redactia     HotNews.ro
Marţi, 30 aprilie 2019, 10:45 Economie | Media & Publicitate


Logo CME
Foto: Hotnews
Pro TV, operațiunea din România a grupului regional Central European Media Enterprises (CME), a avut în primul trimestru din acest an o scădere a veniturilor nete de 15,6%, la 38,8 milioane dolari, potrivit rezultatelor financiare neauditate. În ceea ce privește profitul operațional înainte de depreciere și amortizare, acesta s-a diminuat cu 7,2%, la la 17,5 milioane dolari.

Rezultatele pentru România se referă la PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV International și PRO TV Chisinau.

Afacerile din Bulgaria ale grupului au generat venituri în scădere și 0,7%, la 19,2 milioane dolari și profit în creștere cu 105,3%, la 6,1 milioane dolari.

La nivel de grup, veniturile au scăzut cu 6,5%, la 146,5 milioane dolari, iar profitul operațional înainte de depreciere și amortizare a crescut cu 7,7%, la 38 milioane dolari.

Potrivit comunicatului, veniturile din publicitatea TV au scăzut cu 10% la rate efective și cu 2% la rate constante în acest trimestru. În primele patru luni din anul 2019, care normalizează eșalonarea cheltuielilor pentru Paște, veniturile din publicitate TV sunt estimate că au crescut la 3% la rate constante, comparativ cu aceeași perioadă din anul 2018.

Veniturile din taxele de difuzare și din abonamente au crescut cu 4% la rate efective și cu 12% la rate constante în primul trimestru. Costurile taxate pentru a ajunge la OIBDA (profitul operațional înainte de depreciere și amortizare) au scăzut cu 11% la rate efective și cu 3% la rate constante. Marja OIBDA a crescut aproximativ 360 puncte de bază, ajungând la 26%.

Numerarul generat din activități operaționale continue a crescut cu 34% la rate efective, ajungând la 96 milioane dolari.

Anul acesta a avut un început remarcabil, depășind estimările noastre anterioare într-o asemenea măsură, încât să creștem așteptările pentru anul 2019. Avem cea mai mare marjă din trimestrul 1 din ultimii zece ani, o îmbunătățire de 18% în OIBDA like-for-like și o creștere mai mare de 30% în fluxul de trezorerie neangajat, acestea sunt printre cele mai bune rezultate din trimestrul 1 din istoria companiei. De asemenea, aceste
rezultate sunt susținute de o creștere de aproximativ 20% a veniturilor din reclame TV pe cele mai mari două piețe ale noastre în luna aprilie, împingând vânzările de la începutul anului până în prezent pe un teritoriu pozitiv după ce primul trimestru a fost afectat atât de impozitele din sector din România, cât și de eșalonarea cheltuielilor legate de calendarul de Paște din acest an”, a declarat Michael Del Nin, Co-Chief Executive Officer.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















981 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Să le scadă salariile.Să-i mai schimbe. (Marţi, 30 aprilie 2019, 10:49)

    prec [utilizator]

    Dedu poate fi înlocuit cu unu' tânăr, prezentabil și care să ceară 1/2 din salariu. Esca la fel, Nety idem....
  • 0 (0 voturi)    
    se vede ca (Marţi, 30 aprilie 2019, 13:39)

    NuSuportProstii [utilizator]

    lumea sa cam saturat sa-l vada pe ion cum ii taie gatul ilenei


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version