Cât de relaxant este să mergi cu autobuzul! Cât de frumos este Bucureștiul, prin ochii vloggerilor! Cât de eficient e transportul în comun! Asta dacă ne luăm după ce au postat câțiva vloggeri. S-a făcut și un imn, cântat de What's Up.

Imn-Orasu-n miscareFoto: youtube.com

Doar că vloggerii au ales să nu-și informeze publicul că au fost plătiți pentru "realitatea paralelă" din filmele lor. Poate se prind cititorii, dar nicăieri nu există un marcaj care să arate că e vorba de filme publicitare. Și este un public de milioane. Literalmente, pentru că filmele sunt făcute de BRomania, Mihai Hash și Alex Ghiduș. Doar imnul lui What's Up menționează că este parte a Campaniei 110 ani de STB.

Bugetul campaniei, despre care STB spune că va avea mai multe etape, este de 954.900 de lei (aproximativ 200.000 de euro), iar contractul cu agenția Treasure Island a intrat în vigoare în data de 5 aprilie 2019. STB nu a menționat cât din "etape" a fost alocat campaniei cu vloggeri. Campania va include, în acest buget, și un eveniment. (integral pe paginademedia)