Bigger Group, din care fac parte Bigger Media, Bigger Creative si Bigger Events, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 14,8 milioane de euro, in crestere cu peste 160% fata de 2006, se arata intr-un comunicat al grupului. In document se precizeaza ca astfel a fost depasita estimarea de 11,7 milioane facuta in urma cu un an, in pofida mai multor schimbari ce au inclus un proces de rebranding (din Starlink in Bigger Group) si retragerea Publicis si a lui Stefan Iordache, COO Leo Burnett, din parteneriatul cu Marcel Straut, directorul general al Bigger.

Bigger afirma ca aceasta crestere s-a datorat in buna parte activitatilor de new business, prin care a atras clienti precum Adevarul Holding, Brenac, CitiFinancial, Hennessy, Dom Repignon sau Teknosa.

Bigger Group se prezinta acum drept companie independenta iesita de sub umbrela Leo Burnett si Publicis si spune ca brandingul a fost necesar dupa evolutia peste asteptari a companiei, ce ofera, incepand de anul trecut, servicii de communication planning, PR, BTL, Productie publicitara si AV.

Potrivit comunicatului, directorul general Marcel Straut estimeaza pentru 2008 "o cifra de afaceri de 20,7 milioane de euro, o crestere de 40% fata de 2007. Anul acesta ne propunem consolidarea diviziilor deja lansate si legitimarea acestora ca autoritati pe segmentele profesionale pe care activeaza".

Bigger Group este formata, in prezent, de companiile Bigger Media, Bigger Creative, Bigger Events si diviziile Bigger PR, Bigger Production si Bigger BTL.