Compania finlandeza Nokia a prezentat luni la Barcelona Nokia Media Network, o retea premium de publicitate pe telefoanele mobile care cuprinde peste 70 de companii, publisheri si operatori.

In retea au intrat organizatii precum AccuWeather, Discovery, Hearst sau Reuters, pentru a forma prima retea mondiala de advertising pentru mobile, formata din cei mai mari zece publisheri.

"Nokia construieste pe fondul cunoasterii fara precedent a utilizatorului de telefoane mobile, a relatiei noastre cu publisherii si operatorii si a traditiei in optimizarea de campanii prin metode analitice, pentru a crea o solutie de inalta performanta pentru advertiseri", a spus vicepresedintele Nokia Interactive, Mike Baker.

Nokia permite advertiserilor sa-si plaseze anunturile pe pagini de calitate ce pot fi accesate de pe telefonul mobil, anunturi ce vor ajunge la un numar fara precedent de mare de clienti - 100 de milioane pe plan mondial. Echipa Nokia va crea campanii publicitare pentru sute de branduri de top precum BMW sau Paramount.

In 2007 Nokia a achizitionat compania Enpocket, lider in publicitatea pe telefoanele mobile Finlandezii vor folosi know-how-ul acestei companii pentru a-si optimiza campaniile, a imbunatati conversiile si a masura eficienta campaniilor pe retea.

Pentru a face schimb de experienta cu brandurile, agentiile si publisherii globali, Nokia si-a marit echipele de vanzari si de account management pentru a include si birourile din Beijing, Boston, Chicago, Dusseldorf, Frankfurt, Helsinki, Londra, Los Angeles, Madrid, Milano, Minneapolis, Mumbai, Munchen, New York, Paris, Singapore si Shanghai.