Un material TVR despre discursul Majestății Sale Margareta la Haga - ținut la sertar de Televiziunea publică, difuzat de Antena 3 (Paginademedia.ro) UPDATE

de C.I.     HotNews.ro
Marţi, 22 octombrie 2019, 16:28 Economie | Media & Publicitate


Doina Gradea
Foto: Hotnews
O echipă TVR a filmat discursul ținut de Majestatea Sa Margareta la Haga, Televiziunea publică fiind singura instituție media cu imagini de la eveniment. Dar materialul a fost ținut la sertar la TVR, timp de câteva zile, fiind difuzat mai întâi de Antena 3, după ce jurnaliștii acestui post au aflat că postul public ar avea respectivele imagini, potrivit Paginademedia.ro.
  • UPDATE Șeful Comisiei de Etică din TVR, Horia Grușcă, a spus pentru HotNews.ro că a primit o sesizare în acest sens, care va fi discutată cât de repede posibil
Din relatarea sursei citate:
  • "9 octombrie. Echipa TVR a filmat discursul Majestatii Sale Margareta, tinut la Haga, insa materialul a fost tinut la sertar de TVR, cateva zile. Desi discursul (pe care presa l-a primit, transcris, de la Casa Regala) a starnit reactii, TVR nu s-a folosit de imaginile pe care le avea. (...)"
  • "14 octombrie. Jurnalistii Antena 3 au aflat ca TVR ar putea avea imagini. Au simtit potentialul subiectului ignorat de postul public. Au cerut, colegial, discursul de la TVR, l-au obtinut si l-au dat pe post. Au marcat, pe ecran, ca sursa imaginilor este TVR. (...)"
  • "15 octombrie. Dupa miezul noptii, in primele ore ale zilei de 15 octombrie, abia dupa ce Antena 3 a dat imaginile, si dupa ce reporterul TVR care le-a realizat a sesizat situatia, a difuzat si TVR o stire scurta. (...)
  • Bogdan Șerban Iancu, realizator Ora Regelui, pentru sursa citată: ""In seara zilei de 14 octombrie, Antena 3 a difuzat pe post, integral, discursul, cu sursa TVR. L-am sunat, chiar in seara aceea, pe George Tudor, producatorul general al stirilor. Da, noi le-am dat imaginile, pentru ca avem o colaborare cu celelalte institutii media, mi-a zis. Cine a decis, am intrebat? Nu mi-a zis. Doar "Stii tu cine"! Doina Gradea? am completat. Da!, a fost raspunsul. In aceeasi seara, dupa miezul noptii, a dat si TVR o stire, dar una foarte scurta."
  • Același Bogdan Șerban Iancu: "Am scris un protest catre Comitetul Director. A doua zi, am primit un mail de la Doina Gradea, in care spunea ca urmeaza si o ancheta administrativa interna pentru acest caz. Ulterior, mi-a spus, verbal, ca ea "nu a dat ordin" si ca a aprobat ca Antena 3 sa dea cel mult 90 de secunde, dar numai dupa ce difuzam noi."
Articolul complet - aici


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















3318 vizualizari

  • -7 (15 voturi)    
    wow, ce stire importanta. (Marţi, 22 octombrie 2019, 16:44)

    feroviarul123 [utilizator]

    Mai băieți nimănui nu-i mai pasa de monarhie in Romana. De ce n-o lăsați sa se odihnească în pace în mormânt?
  • -2 (12 voturi)    
    Alteta, nu Majestate (Marţi, 22 octombrie 2019, 17:11)

    xolv [utilizator]

    .
  • +8 (12 voturi)    
    Haha (Marţi, 22 octombrie 2019, 19:45)

    Tony_K [utilizator]

    Mie imi place cum se insista pe idea: “colegii de la antena3 au cerut colegial, materialul” .Bai ma leshi:))Adica s-a dat spaga. De unde sa afle aia de acest material daca nu de la cel care vroia sa il vanda?
  • +3 (7 voturi)    
    Deci problema e ca n-au cenzurat complet? (Miercuri, 23 octombrie 2019, 3:08)

    andipetre [utilizator]

    Intamplator, discursul era relativ hotarat impotriva ideologiei progresiste europene, partial pro identitate nationala etc. Cititi reactiile pe net.

    Asa ca nu inteleg care e de fapt problema celor care reclama: ca nu s-a cenzurat complet declaratia, sau ca n-au dat-o cei de la TVR? Ma tem ca e prima varianta, probabil a deranjat elanul ideologizat al televiziunii socialiste romane..
  • +2 (6 voturi)    
    Incredibila mizerie (Miercuri, 23 octombrie 2019, 8:17)

    V. Istina [utilizator]

    Adica TVR-ul isi foloseste resursele ca sa produca un material pe care, dintr-o politica editoriala tampita, il fac „uitat“. Iar apoi, probabil cu o spaga „colegiala“ il difuzeaza alta televiziune, cea a securistilor care se dau regalisti. TVR-ul, ca post national condus de oamenii colegi candva cu varaanul, nu a gasit „relevant“ materialul.

    Asta e pur si simplu jaf si tentativa perversa de a-i „albi“ pe securisti. Sa vomiti, nu alta.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by