La un an de la lansarea pe piață, Smart Tube și ARBOmedia anunță parteneriatul pentru vânzarea unui format de publicitate revoluționar, distribuit prin intermediul telefoanelor mobile pe smart-tv-urile din București și Ilfov.

Serviciul de publicitate online pe smart tv folosește o tehnologie proprietară, multiscreen, prin care utilizatorii unei aplicații de tip telecomandă pot vedea reclame full screen pe smart tv-ul controlat de această aplicație. Sistemul de publicitate pe smart tv lansat încă din februarie 2019, la București, a atras numeroși advertiseri mici și mijlocii care au beneficiat de acest nou canal de distribuire a mesajelor publicitare de tip video.

Acest nou sistem este un hibrid intre publicitatea online și publicitatea tv, spotul video în format HD fiind afișat pe ecranul televizorului smart, dar având link pe smartphone, în aplicația care îl controlează. Publicitatea poate fi cumpărată și de clienții mici și mijlocii folosind plata cu cardul, în avans, la www.smart-tube.ro.

Aplicația gratuită care transformă telefonul mobil în telecomandă TV se numește Smart Genie si este disponibilă în magazinul Google Play de la finele anului trecut. În prezent, aplicația are peste 60.000 de utilizatori activi, preponderent bărbați, din București, gradul de utilizare crescând semnificativ în ultimele 12 luni - practic triplare a numărului de la lansarea comercială din februarie 2019, când aplicația era folosită de numai 20.000 utilizatori.

Compania care deține această tehnologie a depus o cerere de brevet (patent pending) la OSIM, după mai mult de 6 ani de cercetări și peste 500.000 Euro investiți până acum în platformă.

Doru Panaitescu, consultant online al proiectului, a declarat: “Sufletește, mă simt aproape de acest nou sistem de publicitate și parteneriatul cu ARBOmedia este în linia strategică de dezvoltare a produsului. Nu doar că în calitate de fost angajat ARBOmedia îmi ajut foștii colegi în afaceri, dar pota să beneficiez de avantajele lucrului cu o regie de publicitate cu tradiție pentru a crește vânzările acestui nou sistem de advertising hibrid, online si TV în același timp”.

Alin Alecu, Managing Director ARBOmedia a declarat: „Inovația și continua dezvoltare a liniilor de business reprezintă principiile după care ne-am ghidat în ultimii ani. Acest nou sistem de publicitate pe smart-tv-uri este un pas firesc în contextul dezvoltărilor tehnologice din ce în ce mai rapide. Clienții de publicitate vor avea posibilitatea să-și atingă mai ușor segmentele țintă și să măsoare impactul campaniilor publicitare. ”