Trenduri în marketing digital: Google, Facebook, Youtube și Instagram - principalele canale către care se îndreaptă bugetele firmelor

de RA     HotNews.ro
Marţi, 25 februarie 2020, 12:09 Economie | Media & Publicitate


digital-marketing
Foto: Pixabay
​Numărul de utilizatori de internet și de cumpărători online din România este încă la un nivel care ne arată că piața nu este matură, dar creșterea este tot mai evidentă de la un an la altul. Cea mai mare parte a bugetelor de marketing online sunt îndreptate către Google și Facebook, dar Instagram și Youtube încep și ele să acapareze o felie importantă, arată o analiză a unei agenţii de marketing.
Citeşte continuarea pe StartupCafe.ro







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1068 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by