Studentii interesati sa inteleaga mecanismele unei agentii de publicitate au ocazia sa se intalneasca cu personalitati ale industriei in cadrul celei de-a treia editii a AdRevolution, o serie de conferinte organizate de organizatia Advice Students pe parcursul a cinci zile, intre 25 si 29 februarie 2008. Scopul acestor intalniri este sa ofere participantilor informatii la zi din domeniu din partea unor persoane relevante, dar si de a stabili un dialog intre audienta si vorbitori, se arata intr-un comunicat al organizatiei.

Cele cinci zile de conferinte vor fi dedicate, pe rand, clientilor, strategiei si cercetarii, creatiei, relatiilor publice si, respectiv, media. Sunt programate cate doua conferinte pe zi. Unul dintre invitatii speciali este Paul Garrison, fost marketing director la Coca Cola East Central Europe si presedinte fondator al Garrison Group, profesor de marketing si decan al CEU Business School.

AdRevolution va fi urmat de Teach Me, o "mini-scoala de publicitate" ce va avea loc in perioada 10-15 martie, cu participarea a 30 de studenti selectati.