Guvernul a aprobat joi forma finală a OUG prin care alocă 200.000.000 lei căre mass-media pentru derularea unei campanii de informare a cetăţenilor cu privire la regulile ce trebuie respectate pe perioada stării de urgenţă şi după 15 mai, a anunțat Ionel Dancă, șeful Cancelariei prim-ministrului. Acesta a spus că perioada de desfășurare a campaniei este de 4 luni.

Ionel DancaFoto: Guvern

"A fost adoptată forma finală a ordonanţei de urgenţă care reglementează modul de organizare şi desfăşurare a acestei campanii, forma finală care a rezultat după preluarea observaţiilor de la instituţiile avizatoare, ceea ce a dus la un calendar de desfăşurare a acestei campanii începând cu 15 mai, pentru o perioadă de 4 luni de zile după încetarea stării de urgenţă", a spus Ionel Dancă.

Acesta a spus că se impune necesitatea unei campanii de informare a cetăţenilor, o campanie amplă care să se desfăşoare pe toate tipurile de canale media, tv, radio, print, online, afişaj stradal, campanii care, în alte condiţii, nu ar putea fi difuzate în mod gratuit.

Citește pe aceeași temă și

Guvernul alocă 200 milioane lei pentru sprijinirea mass-media prin intermediul unei campanii de informare