Banii necheltuiți pe campania de informare publică vor putea fi redistribuiți între categoriile de servicii media

de C.P.     HotNews.ro
Joi, 8 octombrie 2020, 15:39 Economie | Media & Publicitate


Ziare
Foto: pixabay.com
Guvernul are pe ordinea de zi un proiect de OUG care modifică legislația privind campania de informare publică a Guvernului în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea COVID-19. Actul normativ are în vedere ca, în situația în care sumele prevăzute pentru campaniile de informare publică nu se utilizează integral pe categorii de furnizori de servicii media, banii să poată fi redistribuiți.

Practic, să creeze cadrul legal pentru redistribuirea sumelor rămase necheltuite celorlalte categorii de furnizori de servicii media sau între servicii, în cadrul aceleiași categorii.

În acest sens se introduce o nouă reglementare care prevede că sumele din bugetul prevăzut total al campaniilor media pot fi redistribuite între categoriile de servicii media sau între servicii, în cadrul aceleiași categorii, la propunerea motivată a Autorității pentru Digitalizarea României, cu încadrarea în bugetul aprobat. Redistribuirea se face în funcție de cererile furnizorilor media validate în cadrul campaniei de informare publică și de disponibilitățile bugetare înregistrate la data de 1 octombrie 2020, pe fiecare categorie de servicii.

Disponibilitățile înregistrate potrivit alin.(2) se redistribuie prin ordin al secretarului general al Guvernului, cu respectarea procentelor prevăzute la alin.(1) și a ordinii în care au fost înregistrate cererile.

Potrivit legislației în vigoare (Legea 165/2020), Guvernul difuzează contra cost, prin intermediul serviciilor de programe de televiziune și radiodifuziune, al ziarelor tipărite, revistelor, publicațiilor periodice, al furnizorilor de servicii media online și furnizorilor de publicitate prin mijloace de publicitate amplasate în localități, înregistrate în România, campanii de informare publică privind măsurile de prevenire și limitare a răspândirii coronavirusului SARSCoV-2, precum și campanii de informare publică privind modul de reluare a activităților economice și sociale și de promovare a produselor și serviciilor românești, în conformitate cu prezenta ordonanță de urgență, pentru o perioadă de 180 de zile de la data încheierii în acest sens a contractelor de prestări servicii, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2020.

Vezi aici proiectul de OUG






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1159 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    Uite asa se cumpara presa (Joi, 8 octombrie 2020, 15:44)

    galeo [utilizator]

    Pentru a lauda PNl si injura PSD-ul.
    Bagi banii la tonomat, si repede injuratura la adresa PSD.
  • +4 (4 voturi)    
    aha... shpaga pentru presa v2.0 (Joi, 8 octombrie 2020, 16:01)

    Nevermind [utilizator]

    Alti asistati. Deh, alegeri :D
    • +2 (2 voturi)    
      Nu te-am vazut comentand despre asta: (Joi, 8 octombrie 2020, 16:51)

      alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

      https://www.libertatea.ro/stiri/primaria-capitalei-publicitate-pe-bani-publici-31-milioane-de-lei-clipuri-de-informare-2783008
      • +1 (1 vot)    
        same sh.t, (Joi, 8 octombrie 2020, 19:03)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

        alt buget. Comentariul este fix aplicabil si la firutza. + alti primari care au facut la fel, indiferent de culoare politica. Cand e vorba de un principiu, eu nu-l aplic in functie de cum bate vantul, cum se practica pe aici.
    • +1 (1 vot)    
      Se naste Presa NWO (Joi, 8 octombrie 2020, 17:40)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

      Actul de nastere este aceasta OUG. Un moment istoric.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by