Keler este un pionier in cercetarea strategiilor de brand management si imbina deopotriva rigoarea academica cu utilitatea practica iar cartea sa “Strategic Brand Management” a fost adoptata la cele mai prestigioase scoli de business, programme de MBA si companii multinationale ca "biblie a brandingului".
In cadrul a 4 sesiuni care se vor intinde pe durata a mai mult de 6 ore Keller va puncta:
- cum poate fi stabilita pozitionarea competitiva a unui brand pe diverse categorii si piete, cum pot fi concepute programe integrate de marketing si comunicare [atat interne cat si externe]
- cum pot fi implementate strategii de brand
- cum poate fi calculat ROI [return of investments] in campanile de comunicare si advertising
- cum pot fi folosite atributele unui brand in relatia cu clientii pentru fidelizarea lor.
Seminarul se adreseaza managerilor si specialistilor care activeaza în marketing communications si research, branding, dezvoltarea de noi produse, advertising si relatii publice, CRM precum şi antreprenori şi profesionişti care doresc să ţină pasul cu noile tendinţe din marketing.
Detalii despre Keller, eveniment si inscriere puteti obtine de la Biroul – Reprezentanta al Universitatii in Romania , persoana de contact Ms. Alina Vasile la tel: (021)315.27.23 sau