Kevin Lane Keller, profesor de marketing apreciat ca una din cele mai autoritare voci in domeniul branding-ului si considerat urmaşul lui Philip Kotler, va sustine pe 14 Mai la Bucureşti o seminar maraton de o zi. Evenimentul va avea loc la JW Marriott, Bucharest Grand Hotel si este organizat de Centrul Educaţional Executiv [EXED] instituţie afiliată a Universităţii Sheffield, centru care oferă programul Executive MBA în Bucureşti, Salonic, Belgrad.

Kevin Lane Keller este profesor de marketing la “Tuck School of Business” [Colegiul “Dartmouth”] si a fost ales de Philip Kotler ca si co-autor la a 12-a ediţie a celei mai bine vândute cărţi de business “Marketing Management” [aparuta în 2005]. Pe langa numeroase articole aparute in Journal of Marketing, Journal of Marketing Research sau Journal of Consumer Research, Keller este consultant pentru unele din cele mai de success companii si brand-uri din lume: Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi-Strauss, SAB Miller, Procter & Gamble şi Starbucks.

În cadrul acestui seminar, intitulat “Strategic Brand Management: The New Brand Imperatives”, Keller va vorbi despre cele mai bune strategii, practici si tactici care pot ajuta la crearea unor branduri puternice si le va detalia prin cele mai recente si mai detaliate insight-uri teoretice si practice in domeniul comunicarii integrate de marketing.

Keler este un pionier in cercetarea strategiilor de brand management si imbina deopotriva rigoarea academica cu utilitatea practica iar cartea sa “Strategic Brand Management” a fost adoptata la cele mai prestigioase scoli de business, programme de MBA si companii multinationale ca "biblie a brandingului".

In cadrul a 4 sesiuni care se vor intinde pe durata a mai mult de 6 ore Keller va puncta:

  • cum poate fi stabilita pozitionarea competitiva a unui brand pe diverse categorii si piete, cum pot fi concepute programe integrate de marketing si comunicare [atat interne cat si externe]
  • cum pot fi implementate strategii de brand
  • cum poate fi calculat ROI [return of investments] in campanile de comunicare si advertising
  • cum pot fi folosite atributele unui brand in relatia cu clientii pentru fidelizarea lor.

Seminarul se adreseaza managerilor si specialistilor care activeaza în marketing communications si research, branding, dezvoltarea de noi produse, advertising si relatii publice, CRM precum şi antreprenori şi profesionişti care doresc să ţină pasul cu noile tendinţe din marketing.

Detalii despre Keller, eveniment si inscriere puteti obtine de la Biroul – Reprezentanta al Universitatii in Romania , persoana de contact Ms. Alina Vasile la tel: (021)315.27.23 sau