Agentia Mercury360 devine partenerul exclusiv al CPM International prin semnarea contractului de afiliere cu aceasta companie specializata in servicii de field marketing si sales development, care face parte din reteaua Omnicom, anunta un comunicat al Mercury360.

CPM International detine birouri proprii in zece tari europene si in Australia si are parteneri exclusivi in 12 tari, printre care si Romania, dupa contractului de afiliere cu Mercury360.

Comunicatul il citeaza pe Joost van der Ven, CEO al CPM pentru Europa Centrala si de Est, potrivit caruia "am ales Mercury360 ca reprezentant exclusiv CPM in Romania pentru ca sunt lideri pe piata de field marketing si lucreaza pentru companii de prima mana, cu renume international".

Grupul specializat pe servicii de field marketing CPM face parte din Omnicom, cea mai mare reţea internaţională de marketing şi comunicare, şi este membru în Global Marketing Services - prima alianţă internaţională de agenţii de marketing şi comunicare din Europa, America de Nord şi de Sud, Africa de Sud, China şi Australia.

Specializat in effective consumer contact, CPM desfasoara activitati la nivel international pentru clienti precum Heineken, Phillip Morris, Sony, Unilever, Vodafone, Nike, Honda, P&G, Daimler Chrysler, Nestle, PepsiCo, L’Oreal, Nokia, Wall Mart, Walt Disney Studios, sau Microsoft.