Doina Gradea, reacție în scandalul programului de Revelion de la TVR 1: La băşcălie se pricepe oricine, la satiră, nu / Cifrele de audienţă arată că nu a fost o alegere greşită UPDATE

de I.H.     HotNews.ro
Luni, 4 ianuarie 2021, 10:45 Economie | Media & Publicitate


Doina Gradea in Comisia parlamentara
Foto: Captura Facebook
Preşedintele-director general al SRTv, Doina Gradea, reacționează în scandalul programului de Revelion de la TVR 1. Ea susține că nu a intervenit în propunerile de programe pentru seara de Revelion şi aminteşte că în Statele Unite există emisiunea "Saturday Night Live", "care ridiculizează, satirizează, râde de oricine e important şi cunoscut, de la vedetă Hollywood la politicieni". Ea îi răspunde deputatului USR-PLUS Iulian Bulai, care i-a cerut demisia, și spune că, dacă la băşcălie se pricepe oricine, la satiră nu se pricepe toată lumea.
  • "<<Pe banii noştri, TVR 1 a avut de Revelion un program plin de băşcălie la adresa a tot ce înseamnă pandemie>>, este de părere domnul deputat Bulai.
  • Mi-e greu să cred că domnia sa nu ştie ce înseamnă băşcălie dar dacă, totuşi, îi scapă sensul, îi pot spune că băşcălia e una, satira e altceva.
  • Dacă la băşcălie se pricepe oricine (poate şi dl. Bulai, nu ştiu, nu-l cunosc) la satiră nu toată lumea. Tocmai de aceea, pentru programul de Revelion, TVR a apelat la doi cunoscuţi umorişti, Mugur Mihăescu şi Radu Pietreanu: pentru a face comedie. Deci umor, satiră, comedie, nu băşcălie", spune Doina Gradea într-un comunicat de presă transmis luni.
Șefa SRTv susține că nu a intervenit în propunerile de programe TVR pentru seara de Revelion și spune că experienţa de zeci de ani în televiziune a învăţat-o că cenzura nu duce la nimic bun.
  • "Responsabilii TVR care au decis includerea acestui show în seara de Revelion îşi asumă acest program, iar din cifrele de audienţă rezultă că nu a fost o alegere greşită. De altfel, acum, chiar la ora la care scriu acest răspuns, presa, Facebook, mediul online, sunt efervescente pe marginea acestui subiect. Ceea ce, oricât ar părea de curios, e bine pentru Televiziunea Română", mai afirmă Doina Gradea.
Preşedintele director-general al SRTv mai spune că "Televiziunea Naţională a fost încă de la debutul pandemiei alături de autorităţi, în prima linie în lupta cu noul coronavirus SARS- CoV-2 şi că a râde pe marginea acestui subiect nu trebuie ocolit.

"Nimic nu este tabu când vine vorba de umor", spune ea şi face o comparaţie cu celebra emisiune "Saturday Night Live" de la NBC.
  • "Există în Statele Unite un show numit Saturday Night Live, care ridiculizează, satirizează, râde de oricine e important şi cunoscut, de la vedetă Hollywood la politicieni. Iar noi privim cu admiraţie spre Statele Unite şi am vrea să facem televiziune ca ei - puteţi contrazice asta, domnule deputat Bulai?", arată Doinei Gradea.
Ea mai spune că acest program de Revelion nu a încălcat Legea 41/1994, în baza căreia Televiziunea Română funcţionează, şi nici legislaţia audiovizuală, iar "televiziunea publică nu este o temă de dezbatere politică - în trecut, politicul a asistat la acumularea de datorii de peste 150 de milioane de euro. Partea bună este că, de trei ani, această problemă nu mai există şi TVR înregistrează un profit real.
  • "În punctul dumneavoastră de vedere, domnule deputat Iulian Bulai, există însă ceva ce mi-a atras atenţia, ceva grav. <<Voi chema în curând la Parlament reprezentanţii CNA pentru a ne oferi un punct de vedere asupra acestei situaţii. Firea, Olguţa şi Dăncilă au plecat. Doina Gradea trebuie să plece din TVR şi să ia cu ea şi pe partenerii PSD care au mai rămas acolo. Ne întâlnim în sesiune ordinară în februarie şi începem curăţenia>> - frazele dumneavoastră, începând cu tonul imperativ şi până la esenţa lor, trădează vorbele unui mic dictator.
  • Ameninţarea directă a unui şef de instituţie din partea unui parlamentar este o situaţie fără precedent şi foarte periculoasă. Mai în clar, este cel mai grav atac al politicului asupra independenţei editoriale a Televiziunii Române. Pentru ce, care e scopul? Veţi "curăţa" (am împrumutat termenul folosit de dumneavoastră) toţi PSD-iştii din TVR - înainte de a vă întreba cum veţi face asta, am şi alte curiozităţi: cum veţi identifica PSD-iştii, prin ce metode? Şi ce altă instituţie de presă va urma după TVR? Domnule deputat Bulai, aveţi idee către ce alunecaţi dumneavoastră aici?
  • Bref, ar trebui să recitiţi şi să reflectaţi la gravitatea vorbelor dumneavoastră iar dacă veţi recunoaşte că aţi greşit, vă voi accepta scuzele. Voi rămâne însă cu mirarea că un om atât de tânăr cum sunteţi ar dori reintroducerea cenzurii. Dar, atenţie!, să nu ziceţi că nu v-am spus, cenzura poate face mari servicii umorului şi se poate întoarce împotriva celui care o dictează", adaugă Gradea.
Deputatul USR-PLUS Iulian Bulai, care este și preşedintele Comisiei pentru cultură, arte și mijloace de informare în masă din Camera Deputaților, afirma că TVR 1 a avut de Revelion "un program plin de bășcălie la adresa a tot ce înseamnă pandemie”, el anunțând că marți va avea o întâlnire informală la Parlament cu președintele CNA, Monica Gubernat, pentru a oferi un punct de vedere asupra acestei situații. De asemenea, Bulai i-a cerut demisia Doinei Gradea.

Amintim că Dorina Rusu, membră în Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a anunțat sâmbătă că s-a autosesizat după "spectacolul grotesc” oferit de TVR în noaptea de Revelion și a acuzat televiziunea publică de instigare la nerespectarea regulilor de protecție anti-coronavirus.

"În noaptea de Revelion, televiziunea publică a dat un spectacol grotesc, care a încălcat nu numai legile bunului-gust şi pe cele ale bunului-simţ, ci şi legislaţia audiovizualului”, afirmă Dorina Rusu într-un comunicat, după ce televiziunea națională a ales să difuzeze în noaptea de Anul Nou emisiunea „Revelion la mine acas’”, filmată în barul deținut de Mugur Mihăescu în Centrul Vechi. Printre invitați s-a numărat și Dan Bittman, care în această toamnă a acuzat autoritățile că au „scos din burtă” numărul de victime provocate de Covid-19.

Dorina Rusu spune că, în emisiunea TVR, "nu este vorba doar despre nişte glume proaste la adresa autorităţilor care gestionează criza generată de pandemie, ci despre faptul că televiziunea publică, într-un moment din an în care foarte mulţi oameni se uită la televizor, ia în derâdere regulile de protecţie anti-coronavirus, ba chiar instigă la nerespectarea lor”.

"Într-o perioadă atât de complicată cum este cea generată de pandemie, televiziunile şi posturile de radio trebuie să-şi înţeleagă nu numai libertăţile, ci şi responsabilităţile, iar televiziunea publică este cu atât mai datoare la responsabilitate cu cât este finanţată din bani publici. Dar acesta a fost încă unul dintre momentele deloc rare, din păcate, în care TVR şi-a abandonat misiunea publică”, mai spune Dorina Rusu.

Potrivit Paginademedia.ro, înțelegerile încheiate de TVR cu Vacanța Mare însumează aproape 50.000 de euro.

"Este vorba de mai multe contracte, încheiate separat, la începutul lunii decembrie, cu Mugur Mihăescu, cu Radu Pietreanu și cu firma lor de producție, R&M Production”, afirmă site-ul citat.

Contactat de Paginademedia.ro, Mugur Mihăescu a declarat că propunerea pentru Revelion a venit din partea TVR și că programul a fost filmat în pub-ul din Centrul Vechi, la St. Patrick. “A fost o negociere, cât am considerat că este valoarea noastră pe piață”, a afirmat Mugur Mihăescu.

CITEȘTE ȘI:






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















51664 vizualizari

  • -30 (56 voturi)    
    TVR e condus de PSD dar sa razi de covid e OK (Luni, 4 ianuarie 2021, 10:54)

    Gryphus [utilizator]

    TVR e condus de PSD pt ca au avut majoritatea in Parlamentul trecut si si-au pus slugile in functii si toate emisiunileTVR faceau si fac propgaanda pt PSD


    Asta e una dar nu vad problema daca faci misto de covid printre altele. Nu sa iti faci din asta o tema centrala dar poti sa razi de anumite aspecte ale covid

    cei care vin acum din partea cealalta si striga isi cauta un motiv pt a schimnba conducerea TVR dar sper ca e unul fals pt ca altfel ar deveni niste fanatici care au o problema cu libertatea de exprimare

    sa interzici sa faci misto de covid ar fi un atentat la libertatea individului
    • +49 (63 voturi)    
      Televiziunea publica (Luni, 4 ianuarie 2021, 12:08)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      TVR ar trebui sa aiba un standard minim de calitate al emisiunilor.

      Televiziunile private au ca ghid nivelul audientei si atat, Un canal reality show cu mult sex ar vinde cel mai bine, daca e sa fie doar audienta un criteriu. Dar vrem sa platim pentru asta?

      Pe scurt, vrem BBC nu Dan Diaconescu TV cand e pe banii nostri.
      • +28 (48 voturi)    
        Fă Doina(Gradea). (Luni, 4 ianuarie 2021, 13:08)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

        De Revelion românii au vrut distracție,nu satiră de prost gust.Că noi nu înțelegem prostia ta și a celor care vor îndobitocirea și uciderea neamului românesc,mi se pare normal.Mai ai și nesimțirea specifică infractorilor,de a pretinde că ne-ai culturalizat.Definește programul TVR de Anul Nou.
        • -26 (36 voturi)    
          Doina Gradea (Luni, 4 ianuarie 2021, 14:27)

          CK2256 [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          Distins domn "Fă"!
          Ceva elementar ce aţi pierdut din cei 7 ani de acasă: "Fii corect cu toţi bărbaţii şi curtenitor cu toate femeile!"
          • -5 (21 voturi)    
            hehehe (Luni, 4 ianuarie 2021, 15:18)

            Point [utilizator] i-a raspuns lui CK2256

            si totusi are plusuri mai multe ca dvs.
            si mai ales pt cineva care cere,iata,calitate si bun gust.ironia nu are margini,devine nevoit,autoironie.
            sa-i dam totusi cezarului laurul involuntar:
            ''fa doina'' se vrea o trimitere la clasicul,inca in viata,ponta.care se balacea de inundatii cu numita ''fa''.
            e o gluma sau misto cu fustele-n brau?
            asta numai criticii de educatie si arta HN(de mai jos)pot stabili.
            ca sa-l invoc pe arghezi:''ce mai,iti vine sa strigi ''part'' nu cu gura ci cu organul compechinhe!''
            • +9 (13 voturi)    
              Doina Gradea (Luni, 4 ianuarie 2021, 17:08)

              CK2256 [utilizator] i-a raspuns lui Point

              Da, cu o pojghiţă de pospai de cultură, ajunge ca orice mitocănie să fie promovată drept prizabilă, după câte unul-altul...
        • +15 (23 voturi)    
          Ce jivina madam Gradea! (Luni, 4 ianuarie 2021, 19:36)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          Compara "Saturday Night Live" cu mizeria securistului turnator Garcea. Atata poate comunista asta pesedista!
        • -11 (17 voturi)    
          Infractori (Luni, 4 ianuarie 2021, 22:47)

          Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          Sunt dictatorii comunisti retarzi, pe numele lor de cod useristi, cei care au corupt societatea cu aroganta lor, cu minciuna, cu neobrazarea, cu propaganda mobida de cea mai joasa speta, facuta chiar si pe morti si raniti.

          Cine ce te face sa vorbesti contra realitatii si bunului simt este distinsul domn Iulian Bulai, in fata caruia stai in genunchi si-i pupi mainile de parca ar fi un inger, in fapt fiind un demon al democratiei si liberatatii de exprimare, un varf de iceberg al sistemului care doreste instaurarea dictaturii comuniste.
          Astfel de derapaje sunt posibile in societatea romaneasca din cauza subrezirii democratiei si a liberatatii de exprimare si manifestare puse in practica de ipocritii useristi si gasca lor de corupti.

          Si totusi, Iulian Bulai nu reprezinta nicio referinta in materie de educatie sau moralitate, de unde atata educatie ati vazut voi la useristi, care sunt niste lichele ordinare?

          Pentru useristi principiul de capatai este acela de a nu avea nicio regula si a incalca orice norma etica si morala, iar standardele de referinta sa fie oricand substituibile, interschimbabile in functie de nevoi, adica pentru unii muma, iar pentru altii ciuma, in fond chiar ei fiind ciuma rosie, da USR = ciuma rosie.
    • +13 (15 voturi)    
      Nu ati citit bine....?! (Luni, 4 ianuarie 2021, 18:37)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      "Într-o perioadă atât de complicată cum este cea generată de pandemie, televiziunile şi posturile de radio trebuie să-şi înţeleagă nu numai libertăţile, ci şi responsabilităţile, iar televiziunea publică este cu atât mai datoare la responsabilitate cu cât este finanţată din bani publici. Dar acesta a fost încă unul dintre momentele deloc rare, din păcate, în care TVR şi-a abandonat misiunea publică”, mai spune Dorina Rusu.
      Mai discutam de interzicerea de a "face misto " si de libertatea "individului "? Au incalcat legea , sau nu intelegeti ?
  • +59 (83 voturi)    
    Sinistru personaj Gradea asta ajunsa in siajul (Luni, 4 ianuarie 2021, 10:58)

    Susufler0 [utilizator]

    unui personaj si mai sinistru ramas cu moralul intact dupa ce a facut cunostiinta cu rigorile legii !
    Ar fi cazul sa cam plece Gradea si in general cam toti cei plantati la varful institutiilor statului de democratii perfecti din era Dragnea !

    PS. Pozitia lui Bulai este absolut corecta !
    • -32 (50 voturi)    
      pfffft (Luni, 4 ianuarie 2021, 12:10)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      era sa cad in plasa domniei tale,stimabile.sincer nu stiam cine-i bulai,cand insa am vazut ca-i usrist,m-am intors pe parte ailalta si am sforait in continuare.
      ideea de baza ramane:se poate face misto de orice si oricine.sarcu' ceau o stia si el,si aia dadeau,subtil biensur,cu partidul de ciment.
      pt aia mai mici de varsta le recomand toma caragiu.

      acum,eu nu mai am tv de 15 ani cel putin,nu mai stiu ce si cum,insa sa faci gat si sa impui cenzura,de orice forma,ca unii fac caterinca de covid,e cel putin absurd.pai duceti-va vere in sanul lui kim,sa vedeti acolo spectacole corecte.
      o idee sa nu uitati,oameni au murit pt dreptul la exprimare!
      • +16 (22 voturi)    
        Putina informare.... (Luni, 4 ianuarie 2021, 18:41)

        blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Point

        nu strica , ati auzit de "zadarnicirea combaterii bolilor " sau " instigare la nerespectarea legii " ? Stati jos, nota 2 , dreptul la libera exprimare nu inseamna incalcarea legii....
    • +35 (43 voturi)    
      Doina Gradea compara (Luni, 4 ianuarie 2021, 12:52)

      fat.cat [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Saturday Night Live cu Garcea. Ce mai poti sa spui la asa ceva? A, si ne mai si insulta ca nu stim sa facem diferenta dintre bascalie si satira. Femeia e absolut incredibila. Eu zic s-o ingraditi, baieti, si s-o ocrotiti prin lege, ca pe floarea de colt.
      • +29 (31 voturi)    
        Ani buni in urma (Luni, 4 ianuarie 2021, 13:18)

        Redactia HotNews [utilizator] i-a raspuns lui fat.cat

        Garcea si vacanta mare erau inculta dejectie a protv. Nu au evoluat, ci au fost acceptati ca standard.
        Daca autoritatile permit lui Teodosie bugetarul sa ia in ras pandemia, de ce nu ar face la fel si televiziunea romana?
      • +21 (25 voturi)    
        Fara comentarii ! (Luni, 4 ianuarie 2021, 14:09)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui fat.cat

        Compara o televiziune privata cu una publica si o emisiune exceptionala cu o "ragaiala" asa-zis satirica !

        PS. Sa ne spuna insa asta cate televiziuni publice din UE au facut de revelion emisiuni satirice avand ca tema pandemia si masurile de protectie impotriva ei !

        PPS. NICIUNA !
    • -25 (27 voturi)    
      Doina Gradea (Luni, 4 ianuarie 2021, 14:31)

      CK2256 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Poziţia dlui Bulai e perfect McCarthy-istă, adică perfect retrogradă!
      • +7 (13 voturi)    
        jalnic (Luni, 4 ianuarie 2021, 17:28)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui CK2256

        nu stiu daca te-ai informat dar se pare ca singura victima a McCarthy-ismului a fost Mc Carthty. Iar istoria a demostrat ca omul avea perfecta dreptate sa vaneze comunisti, baietii erau deja infiltrati la nivel inalt.
    • +3 (3 voturi)    
      suina gradea (Marţi, 5 ianuarie 2021, 12:21)

      Fu Thien Zbang [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      e nimic pe lângă suinul g.severin de la radio!
  • -42 (52 voturi)    
    putin importa ca a avut profit... (Luni, 4 ianuarie 2021, 10:58)

    demaGOGU [utilizator]

    ...in Ro ti se iarta (aproape) orice, mai putin succesul.
    • +39 (45 voturi)    
      pfui, (Luni, 4 ianuarie 2021, 12:04)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      mamă ce i-au surclasat pă ăia de la Taraf TV și Etno TV.
    • +33 (43 voturi)    
      Succesul? (Luni, 4 ianuarie 2021, 12:12)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      dar criteriile succesului nu sunt importante?

      Vorbim de un canal public sponsorizat din banii de la buget, nu de un post privat de televiziune.

      Adevarul e ca TVR doar a scazut calitatea ca sa poata comunica mai usor cu masele "antrenate" de ani de Antena 1, ProTV, Kanal TV, DD TV...
    • +3 (3 voturi)    
      Succesul (Marţi, 5 ianuarie 2021, 9:47)

      osica [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Păi dacă e vorba de succes, puteau să bage toată noaptea manele la greu și pe Floricica dansatoarea, eventual și cu un pic de Cumpănașu și tot aveau succes. Despre asta vorbim, asta vrem la televiziunea publică??
  • +56 (68 voturi)    
    cifrele de audienta arata ca TVR (Luni, 4 ianuarie 2021, 11:05)

    AliKimiku [utilizator]

    Imparte ultimele trei locuri cu National TV si Etno TV.
    Ce tupeu are cucoana.
    • +18 (30 voturi)    
      Audiența neconcludentă. (Luni, 4 ianuarie 2021, 13:17)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

      Tinând cont de situație,sa văzut nivelul intelectual al programelor.Dacă la unele posturi tv ,este de înțeles,neavând personal //deștept//,ci doar vedete,care atâta au știut,TVR nu are voie să ne batjocorească prezentând miștocării pe seama bunului simț.Au demonstrat o lipsă de cultură,de maniere și viziune.Ce au prezentat nu a fost spectacol să se simtă românii bine stând acasă.A batjocorit munca celor care vor să rezolve pandemia.Sincer ,niște dobitoci care nu au ce căuta la TVR.Să-și facă televiziunea lor ,unde să-și pună poalele în cap arătându-și curul.Să vedem câtă audiență vor avea.Românii sau uitat la tvr sperând că este o televiziune a românilor.
  • -35 (49 voturi)    
    Mesaj Vacanta Mare: N-ai masca iei Covid. E bine. (Luni, 4 ianuarie 2021, 11:05)

    Rower [utilizator]

    In scena în care un vagabond pozitiv și asimptomatic vorbește cu Mugur Mihaescu, ambii fiind fără masca, acesta din urma se și îmbolnăvește la final, începând să tușească.

    Programul a fost chiar educativ, arătând ce se întâmpla dacă nu respecți regulile.

    Vezi: https://www.youtube.com/watch?v=60hMjhcYJyM
    la 1:37:00

    Nu înțeleg care este supărarea CNA.

    Citat:
    "Dorina Rusu [membra CNA] spune că, în emisiunea TVR, "nu este vorba doar despre nişte glume proaste la adresa autorităţilor care gestionează criza generată de pandemie, ci despre faptul că televiziunea publică, într-un moment din an în care foarte mulţi oameni se uită la televizor, ia în derâdere regulile de protecţie anti-coronavirus, ba chiar instigă la nerespectarea lor”."
    • +35 (53 voturi)    
      Merci de link (Luni, 4 ianuarie 2021, 11:42)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui Rower

      Intotdeauna am considerat “glumele” Vacanta Mare idioate. Nu se dezmint. Problema e ca au succes in Romania.
    • +22 (32 voturi)    
      mai (Luni, 4 ianuarie 2021, 12:49)

      varavara [utilizator] i-a raspuns lui Rower

      daca si umorul grobian si rasuflat al vacantei mari il numesti "de calitate", ce sa mai discutam.
    • +19 (27 voturi)    
      Mugur Mihaiescu are carciuma (Luni, 4 ianuarie 2021, 13:37)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui Rower

      Si asta spune tot. Majoritatea sunt negationisti inraiti, ar vrea sa ne facem ca nu exista virusul si sa iesim sa le facem lor consumatie.

      Nu iesim, nu e nimic, trag sfori sa ne bage pe gat asa-zisul umor pe care cred ei ca il au.
  • +42 (56 voturi)    
    Tanti asta (Luni, 4 ianuarie 2021, 11:10)

    1anonim [utilizator]

    nu intelege reprosul: calitatea proasta e emisiunii. OK, din punct de vedere a audientei or fi urmarit emisiunea cat au numarat aparatele. Da noi azi vrem sa evoluam, nu mai vrem susanele. Dezvoltarea sociala are si o componenta culturala, tatica Gr., noi trebuie sa vedem spectacole de calitate; daca toanta asta nu intelege ca asta e menirea ei acolo, trebuie sa plece.
    • -25 (37 voturi)    
      Nu faci cultura si educatiein noaptea de revelion (Luni, 4 ianuarie 2021, 11:56)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

      Ci divertisment.
      IAr divertismentul de la TVR din noaptea de revelion a fost de calitate comparabil cu manelistii de la antena 1 si pro tv.
      • +11 (21 voturi)    
        Pentru cei ce si-au format cultura cu program (Luni, 4 ianuarie 2021, 12:35)

        1anonim [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Si nu ma refer la cultura mare. Educatia se face non-stop( mai putin momentele de somn- desi cica e discutabil aspectul asta), latura culturala ti-o formezi citind o carte, sau vizionand un spectacol de opera, sau vizionand un spectacol de divertisment etc. Aste se intampla functie de oportunitati, de timpul disponibil, de banii pe care-i posezi etc. Sa spui ca un spectacol de divertisment nu face parte din actul cultural al societatii , i-mi pare ca emitatorul ideii e mai mult obisnuit cu cultura mare, asta o repet.
        • -17 (23 voturi)    
          Nu te impiedica nimeni sa fac asta (Luni, 4 ianuarie 2021, 13:36)

          galeo [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

          Eu vreau de revelion sa ma relaxez, sa vad asa zisa "bascalie" la adresa politicienilor de prim plan.
          Ca doar nu ne bagi tu pe gat ce avem voie si ce nu sa vedem la TV.
          Voi nu sunteti de fapt progresisti, ci stalinisti...
          • +13 (15 voturi)    
            Nu esti la filmul asta.. (Luni, 4 ianuarie 2021, 15:44)

            1anonim [utilizator] i-a raspuns lui galeo

            Eu ti-am dat voie sa vezi spectacol de divertisment de Revelion. Sunt nevoit sa ma citez pentru ca se vede ca n-ai timp sa citesti tot: " latura culturala ti-o formezi citind o carte, sau vizionand un spectacol de opera, sau vizionand un spectacol de divertisment etc. ". Eu nu am interzis nimic si nu am bagat pe gat nimic. M-ai confundat cu un stalinist, pentru ca, asa cum spunea colegul de mai jos: "...ci mai ales sa intelegi". Confuzia ta nu stiu de unde vine. Uuu, eu sunt ala bunu' in filmu asta..
        • -7 (13 voturi)    
          i-ti pare... (Luni, 4 ianuarie 2021, 13:48)

          clint [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

          Cultura inseamna nu sa citesti, ci mai ales sa intelegi. Multi citesc, putini inteleg. Parerea mea.
          Sunt de acord si cu continut mediatic de mana a 3-a, ca nu suntem toti asa de culti, insa nu vad de ce televizunea publica ar trebui sa se bata pe segmentul acesta de public cu televiziunile private gen A1, KanalD, pline de cocalarisme. Poate si penttru ca oamenii culti ( nu neaparat "cititi", dar in tot cazul, destul de inteligenti cat sa inteleaga si altceva decat ce "ni se da") nu mai stau cu gura deschisa sa li se bage cultura si divertisment pe gat de catre tot felul de ratati gen Dan Bitman.
          Eu am stat cuminte in casa si m-am uitat pe Netflix si Youtube, cum am facut de altfel in ultimii ani. Nu ma mira asadar ca televizunea a ramas a celor care sunt destul de retarzi cat sa nu poata folosi cum trebuie noile tehnologii. Cand vreau sa mai vad ce e pe la TV, ma razgandesc repede, var doar emisiuni cu frezati si tatuati, respectiv siloconate si botoxate, multi de etnie, libidinosi, etc.
          Sunt convins ca asta mi se datoteaza si mie, la fel cum, litoralul romanesc arata ca un gunoi manelizat pentru ca multi din noi am ales in ultimii ani Grecia.
          • +5 (13 voturi)    
            Se vede ca tu esti foarte cult (Luni, 4 ianuarie 2021, 15:33)

            galeo [utilizator] i-a raspuns lui clint

            Scriind "i-ti pare"
  • +46 (54 voturi)    
    sa ne spuna Doina Gradea daca: (Luni, 4 ianuarie 2021, 11:29)

    CIP03 [utilizator]

    Saturday Night Live este pe bani publici?
    • +26 (30 voturi)    
      SNL (Luni, 4 ianuarie 2021, 12:32)

      DonBosco [utilizator] i-a raspuns lui CIP03

      Nu doar ca nu e pe bani publici - dar e cu totul alt nivel. Pe bune, sa ai tupeu sa te compari cu SNL?
  • +39 (43 voturi)    
    Duamna Doina confunda PBS cu NBC (Luni, 4 ianuarie 2021, 11:41)

    HN_Cov_2 [utilizator]

    Daca dansa este atat de bun manager isi poate gasi oricand locul intr-o televiziune particulara si poate face audiente nemaivazute.

    Pana la proba contrarie e manager PBS si nu NBC, adicatelea se face pe bani publici. Sa compare "duamna Doina" programele TVR cu cele ale PBS-ului daca se vrea americanca... sau mai incoa peste balta cu ale BBC-ului.

    Da! Televiziunea publica ar trebui sa aiba niste limitari si sa se supuna unei conduite morale, mai presus de ce interzice sau nu CNA-ul.... dar toti trateaza TVR-ul ca pe afacerea personala cu sefi de o anumita culoare politica.

    Ce nu intelege "duamna" e ca nu e manager la A3.
    • +6 (6 voturi)    
      ... (Luni, 4 ianuarie 2021, 16:22)

      prio [utilizator] i-a raspuns lui HN_Cov_2

      da Comcast detinatorul NBC in care este emisiunea la care face referire este o companie privata care de nenumarate ori a fost acuzata de afaceri oneroase , partinitoare si concurenta neloiala.
      Cu asa exemple sa se duca aceasta PSD-ista acolo unde ii este locul,adica la scoala pt ca saraca nici nu stie la ce post de TV se uita si mai face si pe grozava aratind ce emisiune a vazut ea..Nu conteaza ce transmite acea emisiune ,ce porcaiala face pe micul ecran,e considerata 'capodopera' pt ca e in america.
      Halal conducator al televiziunii publice.
  • -30 (44 voturi)    
    Un Bula(I) tefelist in parlament (Luni, 4 ianuarie 2021, 11:56)

    <> [utilizator]

    BULA (i ) interpret de limba norvegiana la comisia de cultura din parlamentul patriei. II recomand lui Iulian Bula(I) sa urmareasca umorul englezesc de anul nou, sa faca deosebirea dintre bascaleala la care se pricepe ca politruc si satira. Iar apoi, ciuma galbena si neomarxista care l-a pus in comisie sa-i dea un picior in fund acestui Bula .
    • +23 (31 voturi)    
      ce sa-i faci (Luni, 4 ianuarie 2021, 12:47)

      varavara [utilizator] i-a raspuns lui <>

      Bulai nu e la nivelul Sosoacai, "intelectuala" parlamentului si preferata ta.
  • -28 (44 voturi)    
    A ajuns si BULA(i) in parlament (Luni, 4 ianuarie 2021, 11:59)

    <> [utilizator]

    sa mai spuna cineva ca societatea romana nu este corect reprezentata in parlamentul patriei de USR+. Va asteptati ca Bula sa stie diferenta dintre ,,bascalie" si satira?!
    • +8 (12 voturi)    
      ... (Luni, 4 ianuarie 2021, 16:23)

      prio [utilizator] i-a raspuns lui <>

      esti p.......t ca noaptea
  • +38 (46 voturi)    
    așa e (Luni, 4 ianuarie 2021, 12:02)

    nahir [utilizator]

    Mă bucur că recunoașteți că habar nu aveți să faceți satiră, garcea și compania nefiind în stare de mai mult de o bășcălie ordinară, care nici de subcultură nu e bună.
  • +36 (40 voturi)    
    Vacanta Mare n-are treaba cu satira (Luni, 4 ianuarie 2021, 12:33)

    elchupa [utilizator]

    Acolo se practica un umor grosier pe placul paturii mai putin educate....hahaiala facila la glume prostesti.
    • -10 (16 voturi)    
      oare? (Luni, 4 ianuarie 2021, 15:05)

      credinciosul [utilizator] i-a raspuns lui elchupa

      am vazut spectacolele lui pietreanu si mugur,inainte de a se prostii la pro tv.
      aveau si glume proaste ,dar aveu multe momente cand erau exponentiali!
      mai ales parodiile politice,ale unor cantareti,popi facute pe melodiii in voga cantate chiar f bine!
      ma uit la tociu,arsinel,lazarescu,daca pot schita un zambet,iar ce spun e cam tot pe langa sex,dar rasuflat rau
      daca ai rabdare sa urmaresti toata emisiunea sigur gasesti ceva bun,f bun iar melodiile le canta chiar frumos,dar la ceilalti,cuplete vechi cu alte masti!
      nu mai avem Caragiu,Birlic,Dem si Stela Popescu cand nu era cu Arsinel,iar textele i le facea Maximilian ,si aici am ramas precum nationala de fotbal,improvizam din ce avem,si nu avem prea mult!
      • +5 (5 voturi)    
        sigur gasesti ceva bun,f bun (Marţi, 5 ianuarie 2021, 9:52)

        osica [utilizator] i-a raspuns lui credinciosul

        De acord, pauzele de publicitate!
    • +5 (5 voturi)    
      ... (Luni, 4 ianuarie 2021, 16:24)

      prio [utilizator] i-a raspuns lui elchupa

      ....acela ce vrei voi dar nu umor.
  • +29 (35 voturi)    
    Satira sau satiri? (Luni, 4 ianuarie 2021, 12:40)

    Bogart [utilizator]

    Despre Garcea stiam ca intrupeaza neamul prost in pesonajul(ele) interpretate. Probabil e mai usor nefiind nevoie in acest caz sa joace teatru ci sa se poarte natural. Altfel despre exprimari de tipul “ sa ma sterg undeva cu masca aia” intr-adevar e un unor fin pe care nu-l inteleg decat acolitii unui anume partid care a si numit-o pe dna presedinta Gradea la conducerea TVR... limbaj elevat, umor cat cuprinde.
    • +14 (22 voturi)    
      Când ești prost te comporți ca atare. (Luni, 4 ianuarie 2021, 13:23)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Bogart

      Deci ,pentru cine a fost programul de revelion fă Doina(Gradea)?Niște neam prost au prezentat ceva.Tu pretinzi că a fost program de revelion.Noi spunem că nu.Cum crezi că trebuie rezolvată problema?Venim noi la TVR,ori pleci tu ?Adică DEMISIA.
  • +24 (36 voturi)    
    Doamna Gradea, (Luni, 4 ianuarie 2021, 12:50)

    VARCIOROVA [utilizator]

    Dupa luarea D-voastra de pozitie raman la aceeasi concluzie initiala: programul TVR de Revelion a fost o MIZERIE. Asa ca......VALEAAAA !!
  • +15 (19 voturi)    
    TVR, Radio Romania Actualitati (Luni, 4 ianuarie 2021, 13:29)

    clint [utilizator]

    sunt conduse nu de PSD, ci direct de la Moscova:

    https://www.hotnews.ro/stiri-opinii-21856185-cand-intra-radio-romania-actualitati-nato.htm


    Ce vrea Moscova? Sa fim un popor de oameni blazati, care nu cred in democratie, institutii, usor de manipulat. Intre a avea spirit critic la adresa institutiilor, specifica occidentalilor si acea bascalie balcanica care ridiculizeaza tot,
    e mare diferenta, uneori prea subtila pentru semenii nostri.

    Cati fac, constient si inconstient, jocurile Rusiei la noi? Pai multi, de la TVR, BOR si multi altii care ne-au tinut in bezna, desi pretindeau ca ne scot din ea, gen Marius Tuca ( show ), ii vedeti acum "reactivati", ca simt mirosul de sange.
  • -19 (31 voturi)    
    Politicieni priceputi la toate (Luni, 4 ianuarie 2021, 13:32)

    Arminius [utilizator]

    Am cateva intrebari de tip US(S)R-iste, de pana in alegeri:
    1. Ce calificare in domeniul audio-vizual are d-nul Bulai?
    2. De ce se doreste ca TVR sa intre sub comanda politica?
    3. Care sunt criteriile dupa care s-a judecat emisiunea de Revelion?
    4. Emisiunea de Revelion este singura care nu a respectat standardele US(S)R sau sunt si altele?
    5. D-le Bulai, admitand ca a fost bascalie, ce aveti domne' cu bascalia? Adica daca nu va place d-voastra, poate ca ne place noua, fraierilor platitori de taxe. Nu toti reactionam vioi la placuta suedeza care va entuziasma atat de mult.

    s.a.m.d
    • +17 (27 voturi)    
      Și eu plătesc taxe (Luni, 4 ianuarie 2021, 14:51)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Arminius

      și consider CĂ CE SE ÎNTÂMPLĂ LA TVR ESTE O MARE MIZERIE. Și nu fac parte din nici un partid. În plus nici măcar nu-l simpatizez pe domnul Bulai de un timp încoace. Dar acum ARE DREPTATE... De ce vorbiți în numele meu? Și al multora ca mine?
      • +7 (7 voturi)    
        toti platim cu exceptia bugetarilor (Luni, 4 ianuarie 2021, 17:00)

        credinciosul [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

        unde se fac doar compensari pe statul de salarii,nu se vireaza bani reali ci scriptici,in mare parte tipariti cu ,camara goala!
      • -4 (6 voturi)    
        Ce se intampla la TVR (Luni, 4 ianuarie 2021, 17:03)

        Arminius [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

        sau e vorba de emisiunile TVR?
        D-nul Bulai a criticat emisiunea de Revelion, tu vorbesti de ce se intampla la TVR. Daca vorbesti despre emisiuni, cred ca nu urmaresti TVR. Sunt emisiuni bune si foarte bune. Unele, nu putine, de exceptie (= calitate foarte buna).
        • +1 (3 voturi)    
          ... (Marţi, 5 ianuarie 2021, 9:33)

          prio [utilizator] i-a raspuns lui Arminius

          TVR 2 ii bate la emisiuni si la audienta pe astia de la TVR 1
        • -2 (2 voturi)    
          Mai depinde și din ce parte (Marţi, 5 ianuarie 2021, 15:28)

          Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Arminius

          priviți emisiunile tvr. Cred că dumneavoasră le priviți din partea unde se află doamna Gradea... Pe de altă parte, în limba română există pronumele de politețe care se folosește când cineva se adresează unei persoane necubnoscute.
    • +9 (11 voturi)    
      pentru bun-simt iti trebuie calificari? (Luni, 4 ianuarie 2021, 17:54)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Arminius

      2- TVR e politizata pana la varf, cu varf si indesat.
      3- Criteriile de la pct 1- Bun-simt + cele specifice unei pandemii care loveste o data la 100 de ani.
      4 - TVR1 si TVR 2 sunt televiziuni de stat, platite din banii nostri, ce fac altii e cu totul altceva.
      5- bascalia e buna si necesara dar nu in conditiile in care ceva peste o suta de mii de romani au murit si inca cateva zeci de mii sunt la terapie intensiva (reanimare pe intelesul bascaliosilor)
  • +17 (27 voturi)    
    Infectia ratiunii doamnei Doina Gradea. (Luni, 4 ianuarie 2021, 13:34)

    Dilematic [utilizator]

    Din turnul de fildes al biroului de Presedinte-Director general al Televiziunii Romane, - pe care il ocupa inca - doamna Doina Gradea ne transmite, ca suntem niste prosti, pentru ca, textual: "la bascalie se pricepe oricine, la satira nu toata lumea" !
    Zicerea doamnei Gradea constituie, de fapt
    un avertisment: sa nu ne bagam nasul, unde nu pricepem, ca satira e o categorie estetica pe care o inteleg doar diriguitorii suspusi ai culturii raspandite la TVR si nu are nimic in comun cu bascalia.
    Daca doamna Gradea ar rasfoi insa orice dictionar explicativ al limbii romane, ar afla, ca notiunile cu care jongleaza, sunt de fapt sinomime, ca a satiriza inseamna a ridiculiza, ironiza, a-si bate joc, a face bascalie de ceva sau de cineva.
    Asa fiind, ramane intrebarea, unde trasam linia rosie intre libertatea satirei, a batjocurii la adresa efortului autoritatilor si a personalului medical, in prevenirea si combaterea pandemiei de coronavirus cu zecile si sutele de mii de victime la noi si in lume.
    Nu cred in capacitatea ratiunii intectate a doamnei Doina Gradea, de a raspunde responsabil acestei intrebari.
    • +1 (1 vot)    
      În plus față de ce spuneți, (Marţi, 5 ianuarie 2021, 15:38)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Dilematic

      eu cred (după ce am văzut câteva secvențe) că în emisiunea discutată nu e vorba nici de bășcălie, nici de ironie, nici de satiră... E vorba de o maimuțăreală produsă de niște moși proști și nesimțiți la care n-ar râde nici măcar Veta... Și se știe că ea râde de obicei în baie când strălucesc robinetele...
  • -10 (24 voturi)    
    Cum a fost, a fost bine (Luni, 4 ianuarie 2021, 14:16)

    Vasile-Vasile [utilizator]

    Cum a fost, cum nu a fost, a fost bine.
    si eu am urmarit cateva secvente.
    dar ce vreti nesimtitilor, dl Bulai si dna Gubernat, ca in ceva timp sa ajungem la spitalele de nebuni?
    ce vreti? niste emisiuni in care se promoveaza subliminal izolarea, una a fost pro-tv in care un artist canta singur in piata si se bucura ca un retardat, si alta a fost Zu, care invita oamenii sa se "cracaneze" pe rand in fata unor telefoane sau camere de laptop??
    Nesimtire multa mai aveti!
    • +13 (21 voturi)    
      a fost o mizerie (Luni, 4 ianuarie 2021, 15:57)

      Ahha [utilizator] i-a raspuns lui Vasile-Vasile

      otevisto-ghitisto-manelista.
    • +3 (11 voturi)    
      ... (Luni, 4 ianuarie 2021, 16:29)

      prio [utilizator] i-a raspuns lui Vasile-Vasile

      bai, vorbeste in numele tau nu te mai aroga reprezentantul cuiva, daca iti plac atit de mult stai acolo si fa audienta , daca nu, sari pe geam.
      • -4 (10 voturi)    
        al cui reprezentant? (Luni, 4 ianuarie 2021, 18:48)

        Vasile-Vasile [utilizator] i-a raspuns lui prio

        al cui reprezentant?
        de unde ai dedus alta?
        sunt sigur ca foarte multi gandesc ca mine,
        dar nu spun asta, de teama sa nu fie priviti ciudat!
  • -8 (28 voturi)    
    Saturday Night Live (Luni, 4 ianuarie 2021, 14:43)

    Setalcott [utilizator]

    Intr-adevar, SNL e o comparatie nepotrivita. Vacanta Mare e un grup de umor, SNL e o arma propagandistica de atacuri politice.
    • +6 (10 voturi)    
      ... (Luni, 4 ianuarie 2021, 16:30)

      prio [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      care umor...???
    • 0 (0 voturi)    
      SNL hurt your feelings snowflake? (Marţi, 5 ianuarie 2021, 13:16)

      veratec [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      Satire doesnt give a damn about your feelings...
  • +12 (18 voturi)    
    I-au murit lăudătorii ? (Luni, 4 ianuarie 2021, 14:45)

    Koczka [utilizator]

    Că a ajuns să-și laude singura 'marile realizari' ?
  • -14 (20 voturi)    
    la mai mare TVR.... (Luni, 4 ianuarie 2021, 15:15)

    muscha mbanana [utilizator]

    bravo, TVR , dati cu iohanis si ai lui de pamant pana le ies fumurile din cap , cu umorul nu te pui , ca doar n-oi fi tu dictator , suntem in U.E. nu in Coreea de Nord ! La multi ani si mult umor !
  • +8 (8 voturi)    
    ... (Luni, 4 ianuarie 2021, 16:33)

    prio [utilizator]

    .. te simti amenintata draga de Bulai ???
    Fa un gest nobil si da-ti demisia si ne scapi de efortul a ti-o cere.
  • +6 (6 voturi)    
    Nu trebuie de lasat totul in grija scolii. (Luni, 4 ianuarie 2021, 16:43)

    Entiu [utilizator]

    Ar fi mai mult de folos ca toti care sunteti inca in televiziune si cei ce vor veni, sa treaca prin cursuri de educatie si pregatire organizata un an sau doi ani, zi de zi, pina se pun la punct cu educatia si modul de a fi impartiali cu publicul. Nu trebuie de lasat totul in grija scolii.
  • +14 (14 voturi)    
    suntem niste prosti... ! (Luni, 4 ianuarie 2021, 17:27)

    sandu47 [utilizator]

    D-na Presedinte-Director Geneneral SRTV, ne-a spuso pe sleau, inca de la inceputul anului, ca sa stim cam la ce sa ne asteptam anul asta.
    Dar sunt multe confuzii intentionate in acest "raspuns" al d-nei Gradea(care este/a fost absolut inutil).
    1. Conform caror principii ati numit d-voastra "... doi cunoscuţi umorişti, Mugur Mihăescu şi Radu Pietreanu"?
    Parerea mea este ca se rasucesc in mormant toti umoristii care au existat de-a lungul vremurilor pe teritoriile romanesti si aiurea. Cred ca este o jignitoare referire la cei ce practica inteligent umorul. Eu nu am avut niciodata nimic cu ei(Vacata M) dar VULGARITATEA si lipsa lor de bun simt m-a facut sa ma trezesc la realitate.
    2. DA, este foarte adevarat, SATIRA este una iar BASCALIA este cu totul alta. D-voastra speculati acest fapt, pentru a jigni pe toti ceilalti ce au incercat in noaptea de Revelion sa sa uite la tvr, dar pentru a ascunde ca de fapt ce a fost in acel program(nu ma intereseaza cu cat a fost platit !), este o mojicie continua si murdara(ceva ce depaseste esenta batjocorii) sau mai direct spus a sevit romanilor ceva din groapa cu gunoi.
    3. Vad ca bagati politica ca arma de scapare. Nu este recomandabil fiindca ies multe la suprafata din tvr. Dl Deputat a cerut doar audieri in Parlament si nu a afirmat ca o sa vina la d-voastra sa va schimbe. Cam se da "din colt in colt !!!
    4. Noi, CNA-ul, Parlamentul, nu avem ce pedepsi, pe cine pedepsi(daca s-a gresit, NOI vrem o alta televiziune publica, altceva in cadru social-media care sa corespunda unor norme europene pentru televiziunile publice.
    5. Aducerea in discutie, ca o argumentare indubitabila, a programului "Saturday Night Live", este o alta jignire pentru telespectatorii tvr; mai departe nu comentez fiindca ma simt suficient de umilit de d-voastra.
    6. Hai sa nu mintim lumea cu faptul ca "in ultimii 3 ani tvr nu a mai acumulat datorii. Corect ar fi sa spuneti cat a injectat guvernul in SRTV, dar nu din cauza asta se fac/dau si programe mizerabile.
  • +16 (16 voturi)    
    Tocmai Bitman si VM au fost alesi (Luni, 4 ianuarie 2021, 17:38)

    Amariei [utilizator]

    Si patiti pentru doua ore de ridicol si umor ieftin cu zeci de mii de euro, din banii publici. Oare ce servicii au prestat ei PSD de le-a picat para malaiata asa direct in freza? Cumva pentru ragetele si urletele impotriva guvernului? Hmm..
    • +8 (8 voturi)    
      exact! (Marţi, 5 ianuarie 2021, 0:39)

      Dancing Dwarf [utilizator] i-a raspuns lui Amariei

      doar nu crede cineva ca intamplator au fost alesi ei pentru programul de revelion. A fost o treaba programata, cu scop. TVR motiveaza cu audienta, dar nu cred ca e doar asta..
      • +4 (6 voturi)    
        si totusi, .... este jalnic! (Marţi, 5 ianuarie 2021, 9:22)

        sandu47 [utilizator] i-a raspuns lui Dancing Dwarf

        Daca d-na Gradea a urmarit emisiunea de duminica seara cu M Mihaescu de la a3, cred ca s-a ascuns sub pat de rusine. Acolo vocabular de "persoana publica" si discurs ce, aproape, nu poate fi reprodus! De la astfel de personaje am avut noi program de Revelion in acest an. Acesta este cunoscutul umorist care impreuna cu altul(la fel de necioplit ca si el) ne-au "distrat" in noaptea dintre ani. D-l Arsinel este un nimic in raport cu acesti mondiali(este adevarat ca d-l Arsinel nu este doar umorist!), n-a avut parte de nici un minut de filmare din ce a produs/produce el inteatru(si este tv nationala publica!). De postul tv amintit nu poti sa te legi pentru ca este privat si are in statutul lui bataia de joc. Cineva comenta despre "Romania 9". Este strigator la cer ce este aceasta emisiune, in totalitatea ei, cum se dezbate, cum este respectat statul si institutiile lui. Este posibil sa nu vada nimeni(dintre cei cu obligatii in aceasta privinta), de atata timp?
  • +12 (12 voturi)    
    Mai bine s-ar fi pus problema.... (Luni, 4 ianuarie 2021, 18:00)

    Olyx [utilizator]

    amendarii realizatorilor emisiunii "Romania 9 " ( nu, vouă ! ) pentru lipsa CRASA de IMPARTIALITATE in ceea ce priveste invitatii din platou...Cand se inatampla sa deschid pe TVR 1, in segmentul de timp alocat acestei emisiuni, vad aceleasi "mutre" de fosti activisti comunisti ( ziaristi si politicieni ) aceeasi dezbatere ( intre realizator si invitati ) de idei dintr-un SINGUR sens, intr-un singur spectru. DE STANGA ! Oare, DREAPTA nu are voie sa fie prezenta la TVR ? Sau altii, cei de centru, nu ? Ca doar e post tv public; s-a privatizat TVR-ul si noi nu stim ??? Ca si atunci, privatizat, CNA-ul stiu ca vegheaza la IMPARTIALITEA emisiunior ( politice ), la TVR de ce nu o face ? Asta e chiar BASCALIE...Si e pe banii statului!...Ai tuturor !....
  • +13 (13 voturi)    
    ar trebui sa o zboare si gata (Marţi, 5 ianuarie 2021, 0:21)

    cetatean2016 [utilizator]

    nu inteleg ce atata dezbatere noua majoritate ar trebui ca tancul sa treaca peste conducerea tvr si sa o demita . si sa reformeze din temelii tvr sa devina o institutie care promoveaza cultura arta si care educa in general ca institutii media private care tampesc sunt destule si tampire pe bani publici parca e prea mult.

    sa fie un reper de obiectiviatate bun simt si valori la care sa te poti uita.
  • +5 (5 voturi)    
    Gradea stie ca este pe faras si incearca (Marţi, 5 ianuarie 2021, 3:22)

    Susufler0 [utilizator]

    sa-si creeze o imagine de victima care este data afara pe nedrept !

    PS. Deci incearca sa-si creeze premisele unei reveniri... candva !
    • +2 (2 voturi)    
      ... (Marţi, 5 ianuarie 2021, 9:41)

      prio [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      ..este moarta dpdv intelectual daca spus ce a spus iar mortii au un singur drum pe care il stiu toti.
      RIP
  • +2 (4 voturi)    
    murdarie (Marţi, 5 ianuarie 2021, 10:23)

    clujanu [utilizator]

    Nu e nici satira nici bascalie. ESTE O MURDARIE. Doina Gradea trebuie destituita si trimisa in fata justitieii
    pentru instigare la nerespectarea masurilor prevenire a extinderii infectiilor.
  • +2 (4 voturi)    
    mugur mihaiescu (Marţi, 5 ianuarie 2021, 10:23)

    mahnit [utilizator]

    acest anti-talent disparuse din emisiuni.Din ce grota a reusit TVR sa-l scoata?
  • +4 (4 voturi)    
    dar dacă o lua-n (Marţi, 5 ianuarie 2021, 12:19)

    Fu Thien Zbang [utilizator]

    bășcălie pe suina asta tot satiră era?
  • +4 (4 voturi)    
    auzi:actor!? (Marţi, 5 ianuarie 2021, 12:31)

    Fu Thien Zbang [utilizator]

    dar de când e actor prostul ăsta? are ceva studii de actorie? nici ăla,pietreanu nu are,așa că...sunt doar 2 derbedei tupeiști și nesimțiți,umflați și promovați agresiv de protv,care este cel mai mare vinovat de imbecilizarea în masă a oamenilor!
  • +3 (3 voturi)    
    Emisiunea de revelion (Marţi, 5 ianuarie 2021, 14:40)

    ninel1 [utilizator]

    Nu-mi vine să cred că un director de televiziune poate califica glumele ordinare ale cuplului Pietreanu- Mihăescu drept satiră.
  • -1 (1 vot)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 6 ianuarie 2021, 1:44)

    [anonim]



Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by