Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Festivalul AdPrint a costat 190.000 de euro

de C.I.     HotNews.ro
Joi, 28 februarie 2008, 14:10 Economie | Media & Publicitate


Recentul festival de publicitate print, AdPrint, a inregistrat incasari de 215.000 de euro, costurile ridicandu-se la 190.000 de euro, potrivit Millenium Communication, organizatorul evenimentului. Acesta precizeaza ca din totalul incasarilor 80.000 de euro au venit din sponsorizari, circa 75.000 din inscrierea lucrarilor, iar din participarea la evenimente - 60.000 de euro.

Millenium precizeaza ca doar pentru cele trei zile de festival au fost cheltuiliti 100.000 de euro, in timp ce 60.000 de euro au reprezentat costuri interne pe parcursul intregului an de pregatire a festivalului, iar 30.000 de euro au fost cheltuiti pe promovare.

La inceputul acestei saptamani, organizatorii prezentau bilantul festivalului din 7-10 februarie:
  • 170 echipe de creatie din 69 de agentii
  • 67% dintre lucrarile inscrise au fost din afara Romaniei
  • bugetul asumat pentru acest eveniment, stabilit la inceputul anului trecut, a fost de 200.000 de euro.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















135 vizualizari


ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by