Cel de-al doilea workshop din seria “Advertising 2.0”, o platforma de comunicare lansata anul acesta de Evensys, va avea loc in data de 20 martie, la Crowne Plaza Hotel din Bucuresti. Seminarul "Digital Marketing for Marketers" isi propune sa ofere un ghid complet pentru campaniile in new media.

Seminarul va avea loc pe parcursul unei zile si il are ca invitat special pe Radu Ionescu, managing partner in cadrul companiei Kinecto. Acesta isi propune sa ofere un ghid complet pentru campaniile in new media si va parcurge toate abordarile, tendintele si provocarile pe care le au acum oamenii de marketing in mediul online.

Vor fi abordate la inceput informatiile de baza specifice marketingului digital, apoi participantii vor avea ocazia sa afle tactici si strategii in mediul online, sa analizeze studii de caz de succes, sa invete cum sa planifice campanii pe Internet.

Seminarul este structurat in patru sesiuni, ultima dintre acestea continand doua studii de caz.

Radu Ionescu are cinci ani experienta in antreprenoriat in domeniul interactive, cu implicare preponderenta in coordonarea strategiei si in new business, lucrand pentru zeci de clienti din finante, imobiliare, pharma, educatie sau retail. Inainte de a fonda Kinecto a lucrat timp de doi ani in grupul BMG, atat pentru divizia de publishing, cat si pentru Imedia, divizia de online.