Cotidianul New York Times a trecut recent borna de 8 milioane de abonați pe site-ul său și ediția tipărită și speră să aibă peste 8,5 milioane de abonați până la sfârșitul anului, potrivit unui comunicat publicat miercuri.

Noile abonamente New York TimesFoto: captura ecran

Obiectivul este de a atrage cât mai mulți abonați noi ca în 2019, sau 1 milion de noi abonați, a declarat CEO-ul Meredith Kopit Levien, citează AFP.

Cu toate acestea, cotidianul american nu intenționează să își reînnoiască performanța din 2020, când numărul clienților plătitori a crescut cu două milioane datorită știrilor deosebit de variate, între începutul pandemiei și campania electorală prezidențială dintre Donald Trump și Joe Biden.

La zece ani de la lansarea ofertei sale digitale plătite, în jur de 89% dintre abonați doresc doar produsele online.

Noile abonamente digitale înregistrate în al doilea trimestru au fost partajate între site-ul de știri (77.000 de abonamente noi) și aplicațiile de gătit, jocuri și produse audio (65.000).

Din punct de vedere financiar, grupul și-a dublat profitul net în cursul perioadei, până la 54 de milioane de dolari, în timp ce cifra de afaceri a crescut cu 23%, ajungând la 498 de milioane de dolari.

Veniturile din abonamente au crescut cu 16% la 339 milioane dolari, iar veniturile din publicitate au crescut cu 66% față de aceeași perioadă a anului trecut, când economia a încetinit din cauza restricțiilor pandemice, la 113 milioane dolari.

Prețul acțiunilor a crescut cu 12% în prima tranzacționare a sesiunii de pe Wall Street.