Specialistii in marketing online Dorin Boerescu si Alex Visa au lansat oficial, marti, agentia full service de publicitate interactiva HyperActive. Potrivit unui comunicat de presa remis de nou agentie, HyperActive tinteste o cifra de afaceri de 800.000 de euro pentru primul an.

HyperActive va oferi clientilor sai solutii complete de marketing interactiv precum dezvoltare de site-uri web, SEO – optimizare organica pentru motoarele de cautare, publicitate prin motoarele de cautare (Google adWords), campanii de media online si proiecte interactive speciale.

Ce zice fiecare pe blogul sau:

Agentia porneste la drum cu o echipa compusa din trei programatori, un designer, un director de media, un media executive, doi responsabili de cont si cei doi parteneri fondatori.

Dorin Boerescu, fondatorul Speed Promotion, are peste 11 ani de experienta de management in publicitate si peste opt ani de experienta in online. Alex este unul dintre putinii romani care se poate mandri ca a reusit atat in online-ul romanesc, unde in 2001 a fost promotorul divizia internet a ARBOmedia, cat si in cel international unde a gestionat bugetul de online al unei divizii a ING Canada.

“Intentionam de mai mult timp sa lansez o companie dedicata comunicarii online iar reintalnirea in toamna anului trecut cu Alex Visa – unul din cei mai buni specialisti romani de marketing interactiv pe care ii cunosc - a fost contextul perfect pentru acest proiect. Totul a pornit de la o potentiala colaborare pe partea de search advertising – Alex fiind certificat Google Adwords. Ne-am dat insa foarte repede seama ca facem o echipa buna si ca exista multe alte oportunitati comune in piata de online. Atunci am decis sa lansam impreuna o agentie interactiva full-service” a declarat Dorin Boerescu, potrivit comunicatului de presa.

“Entuziasmul lui Dorin cu privire la oportunitatile locale m-a facut sa analizez mai in detaliu dezvoltarea din ultimii ani a pietii de internet din Romania. M-am bucurat sa constat ca exista deja companii care inteleg puterea comunicarii online si care sunt hotarate sa devina lideri ai acestui segment. Cu toate astea, la fel ca si in Canada, numarul de specialisti de marketing online este inca mult mai mic decat cererea,” a declarat Alex Visa Managing Partner HyperActive.

“Strategia noastra va fi centrata pe dezvoltarea de campanii de marketing online inovatoare dar mai ales eficiente, care vor imbunatati experienta utilizatorilor pe site-urile clientilor nostri si, implicit, profitabilitatea prezentei online a acestora.” a adaugat Visa.

HyperActive isi propune sa opereze inca din prima zi la standardele marilor agentii interactive din lume si se va adresa atat agentiilor de publicitate cat si clientilor directi. “Nu vom face proiecte pe banda rulanta. Nu vom « sari » nici o etapa din construirea unui proiect sau a unei campanii. Gandim pe termen lung - preferam sa investim timp, experienta si rabdare, oferind astfel o solutie profesionala pentru nevoile de comunicare online ale clientilor” a definit Boerescu atitudinea cu care HyperActive abordeaza piata.

Printre primii clienti care au decis deja sa foloseasca serviciile HyperActive se numara mai multe companii din top 5 al industriei in care opereaza si cateva agentii de publicitate traditionale.