Inscrierile pentru cea de-a opta editie a Olimpiadelor Comunicarii, competitie nationala adresata tinerilor interesati sa lucreze in publicitate, relatii publice sau comunicare politica, au inceput saptamana aceasta si se vor incheia pe 31 martie. Un juriu format din 70 de profesionisti ai industriei comunicarii vor evalua, intr-o prima faza, temele de preselectie, in functie de proba la care se inscriu, dintre cele cinci ale Olimpiadelor: relatii publice, comunicare institutionala, publicitate si comunicare politica.

La Olimpiadele Comunicarii se pot inscrie studenti sau tineri incadrati intr-o forma de invatamant superior. Temele de preselectie pentru editia de anul acesta sunt: "Campanie pentru incurajarea femeilor sa mearga la meciuri de fotbal, ca mijloc de reducere a violentei pe stadioane" (comunicare institutionala); "Campanie de incurajare a reciclarii in randurile companiilor" (relatii publice); "Campanie prin care un partid sa-si mobilizeze electoratul fidel sa se implice in dezbaterea politica din blogosfera" (comunicare politica); "Campanie pentru cresterea increderii in Politia Romana" (publicitate).

Pentru etapa de preselectie, tinerii inscrisi trebuie sa-si alcatuiasca echipe de cate cinci membri pentru a rezolva tema aleasa. Echipele ce vor trece de aceasta faza vor realiza cate o campanie pentru "clienti" reali - companie, brand comercial, institutie publica sau om politic.

Alte detalii despre competitie - la www.olimpiadelecomunicarii.ro