ARBOcontext si Etarget au incheiat un parteneriat menit a contribui la imbunatatirea serviciilor de tip advertising contextual pe piata locala. Potrivit unui comunicat al celor doua companii, in urma acestui parteneriat advertiserii vor avea posibilitatea sa creasca numarul de vizitatori pe site-uri si sa informeze potentialii clienti mai eficient despre produsele si ofertele promotionale carora li se face reclama.

"Odata cu implementarea completa a parteneriatului, atat companiile mici cat si advertiserii corporate sau agentiile media vor avea posibilitatea sa atinga aproape 4,5 milioane de utilizatori de internet prin intermediul retelelor ARBOcontext sau Etarget. De asemenea, detinatorii de website-uri vor putea genera venituri mai mari prin intermediul unui format de advertising mai putin agresiv, dar care selecteaza mult mai bine publicul tinta si i se adreseaza intr-un mod personalizat", se mai arata in comunicat.

“In urma unei analize profunde, am descoperit in Etarget un partener care detine experienta internationala – opereaza in sapte tari est-europene – si care aduce o expertiza valoroasa in domeniul tehnic si al marketing-ului”, a declarat Calin Rotarus, managing director ARBO Interactive.

“In fiecare dintre tarile in care activam, colaboram cu parteneri strategici in scopul promovarii advertising-ului contextual. Demonstram impreuna ca acest tip de advertising merge mai departe de simpla expunere la reclama, oferind informatii in amanunt despre ceea ce este prezentat”, a declarat Marcel Vass, sales director Etarget. “ARBO este un partener care detine o expertiza bogata pe piata locala si in domeniul media. Aceste premise ne fac sa fim extrem de increzatori in rezultatele pe care le va genera parteneriatul semnat”, a adaugat Marcel Vass.

Cei doi parteneri estimeaza ca pana la finele lui 2012 piata de advertising online va atinge 110 milioane de euro, din care 20% vor fi generati de advertising-ul contextual.

Potrivit lui Calin Rotarus, in cativa ani parteneriatul dintre ARBOcontext si Etarget se va extinde la o intreaga retea de parteneri ce va acoperi un procent de 40-50% din piata.

Link-urile de reclama PPC Etarget sunt anunturi text scurte care cu ajutorul sistemului Etarget sunt afisate pe portalurile partenere. Alaturi de reclama traditionala de tip banner, reprezinta cea mai utilizata forma de advertising online. Avantajul acestora este ca, in comparatie cu reclama tip banner, clientul nu plateste pentru afisarea anuntului, ci doar pentru clientul potential, in momentul in care acesta da click pe link si viziteaza pagina web a acestuia.

ARBOmedia este parte a ARBOgroup, din care mai fac parte ARBOinteractive, European Media Investment, ARBOvision si ARBOevents, are 12 ani de experienta pe piata romaneasca, ca filiala a uneia din cele mai mari regii de publicitate multimedia independente din Europa. ARBOgroup este cotata la Bursa din Frankfurt si este prezenta in sapte tari europene. ARBOmedia Romania gestioneaza in prezent spatiul publicitar a peste 200 de vehicule media: peste 165 site-uri online printre care hi5.com, evz.ro, HotNews.ro, clubafaceti.ro, autovit.ro etc, reteaua nationala de ziare locale – 42 publicatii, 17 publicatii nationale (Sapte Seri, Monden).

Etarget este o companie slovaca care s-a extins in mai multe tari din Europa Centrala si de Est. Compania este prezenta pe piata din Romania de circa un an.