Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Promotii de primavara in presa scrisa

de C.I.     HotNews.ro
Joi, 6 martie 2008, 11:24 Economie | Media & Publicitate

Cotidianul Cancan si-a lansat prima promotie din istoria sa, Cancaniada, la inceputul unui nou sezon de promotii la care adera marea majoritate a ziarelor centrale, noteaza Iann pe blogul sau. Potrivit datelor prezentate de blogger, Cancaniada, pentru care a fost conceput si un minisite, cancaniada.eu, are o perioada de desfasurare considerabil mai lunga decat au campaniile concurentei, dar premiile sunt mai mici.

Campanii promotionale in presa scrisa, potrivit analizei lui Iann:

Tabloide
  • Cancan - Cancaniada: 17 saptamani, castiguri totale de 59.500 euro.
  • Libertatea - 7 magic: opt saptamani, 110.000 euro
  • Click - Clickmania: opt saptamani, 150.000 euro

Quality:
  • Jurnalul National - seria restituirilor muzicale pe CD, DVD Discovery
  • Evenimentul Zilei - inserturi cu filme recente pe DVD, 6,9 RON, miercurea
  • Gandul - inserturi cu filme recente pe DVD, 5,9 RON, lunea
  • Romania Libera - inserturi cu filme de referinta pe DVD, 6,9 RON, bilunar, martea
  • Cotidianul - colectii de carte (lunea si miercurea), DVD Prison Break vinerea
Citeste analiza si comenteaza pe blogul lui Iann




















258 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi