Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

The Money Channel transforma o campanie de imagine in continut TV

de C.I.     HotNews.ro
Luni, 17 martie 2008, 18:04 Economie | Media & Publicitate


The Money Channel a anuntat oficial inceperea inscrierilor la "primul concurs de cultura economica din Romania" - jocul de televiziune "Testul de afacereza". Programul vine in continuarea campaniei de imagine "Vorbiti afacereza?" realizata pentru TMC de agentia Next Advertising, campanie ce a inclus pana acum, intre altele, doua spoturi TV si un spot video viral.

Potrivit unui comunicat al grupului Realitatea-Catavencu, Testul de afacereza, ce va fi inclus in grila TMC din 31 martie, este prezentat drept un joc ce testeaza cunostintele economice ale concurentilor. O avanpremiera a acestei emisiuni, difuzata la Realitatea TV si TMC in 16 martie, i-a avut drept invitati bpe Bogdan Baltazar, Silviu Prigoana si Octavian Radu.

Potentialii participanti trebuie sa se inregistreze la concurs pe site-ul dedicat, www.afacereza.ro, si sa raspunsa corect la cateva intrebari preliminare, selectia finala constand in 10 intrebari economice.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















361 vizualizari


ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by