Adrian Mutu, Ciprian Marica si Bogdan Lobont vor putea fi vazuti in pauza meciului Romania-Rusia de miercuri seara, in cel mai nou spot Pepsi, alaturi de Beckham, Lampard, Messi, Ronaldinho si Henry. Spotul, intitulat "Open Source", este parte a platformei multimedia de comunicare internationala a producatorului american, dezvoltata pe online prin reteaua sociala Pepsi Youniverse.

Spotul international este realizat, sustine Pepsi, de consumatorii din intreaga lume si ii prezinta pe Beckham, Fabregas, Lampard, Messi, Ronaldinho si Henry facand cascadorii cu mingea in peisaje pamantesti sau mai putin pamantesti. In varianta ce va fi difuzata, incepand de miercuri seara, pe posturile romanesti, locul lui Fabregas este luat de Mutu, imbracat in Indiana Jones, care se transforma in Lobont, iar Lobont in Marica.

Cei trei au fost inclusi in spotul Pepsi, varianta romaneasca, la dorinta unor consumatori romani selectati de realizatorii clipului in urma unei incursiuni in Romania, consumatori prezentati intr-un comunicat de presa drept "Irina si Bogdan". Ideea generala a spotului este sa continue asocierea Pepsi cu lumea fotbalului, dar intr-o maniera interactiva, in care consumatorii ar fi lasati "sa scrie si sa regizeze" clipurile publicitare pentru acest produs.

Campania TV a fost dezvoltata de agentia de publicitate CLM BBDO Paris si va rula pe toate pietele lumii. Ea face parte dintr-o initiativa globala integrata ce include versiuni globale si locale si pentru print, online, puncte de vanzari si ambalaje. Pe Internet, Pepsi a anuntat recent infiintarea unei retele sociale, Pepsi Youniverse, aflata inca in versiune beta, unde consumatorii sunt indemnati sa-si compare preferintele cu cele ale jucatorilor de fotbal inclusi in campanie.