Juriul festivalului Effie Romania de anul acesta va fi prezidat de Thomas Moradpour, directorul de marketing al PepsiCo International, anunta un comunicat al organizatorilor. Inscrierile pentru cele 20 de categorii ale festivalului - singurul care premiaza eficienta publicitatii in business, si nu doar creativitatea - se mai pot face pana la 1 mai 2008, urmand ca pe 15 mai sa fie anuntati castigatorii trofeelor in cadrul unei Gale de Premiere.

Ceea ce il recomanda pe Moradpour pentru pozitia de presedinte al juriului Effie 2008 este expertiza pe care o detine in domeniul marketing-ului, precizeaza comunicatul. Activitatile lui Moradpour inglobeaza utilizarea tehnicilor mixului de marketing, repozitionarea brandurilor, lansarea de produse, activarea de campanii de marketing 3D.

In calitate de Marketing Director PepsiCo International, Moradpour are in subordine proiecte derulate pentru branduri precum: Pepsi, 7UP, Mountain Dew, Mirinda si o serie de branduri locale care acopera zona pietelor intre Irlanda si Rusia.

Premiile Effie sprijina si promoveaza rolul publicitatii ca fiind o resursa eficienta de marketing. Festivalul se refera la capacitatea de a atinge obiectivele asumate, premiaza eficienta tradusa in rezultatele dovedite de cifrele de vanzari si celebreaza buna colaborare dintre agentia de publicitate, client si researcheri.

In Romania, festivalul Effie este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat de agentia Millenium Communications.