Agentia McCann a fost nominalizata la European Sabre Awards 2008 pentru campania de lansare a Coca-Cola zero pe piata romaneasca. Nominalizarea a fost inregistrata la categoria "Consumer Marketing - New product", unde mai figureaza JCPR Edelman (Marea Britanie), Ketchum (Spania), Shine Communications (Marea Britanie) si Marco de Communicacion (Spania).

Compania de PR Rogalski Grigoriu se mandeste, de asemenea, cu patru nominalizari la Sabre Awards. Potrivit unui comunicat al agentiei, nominalizarile vizeaza trei campanii: "Un brad pentru toti romanii" (Millennium Bank - nominalizari la categoriile Eastern Europe si Publicity Stunt); "Deloitte 15" (Deloitte Romania - nominalizare la "Marketing Communication - Business to Business Marketing") si "Daruieste din inima" (LaborMed Pharma - nominalizare la categoria Public Education".

Potrivit unui comunicat al McCann PR, campania pentru produsul mentionat "nu s-a mai concentrat doar pe comunicarea directa către mass-media. S-a plecat de la ideea că acoperirea media este întotdeauna un lucru bun, dar nu este întotdeauna şi cel mai bun lucru. Pentru a putea comunica şi cu acei consumatori greu de găsit, s-a pus accentul pe componente guerilla şi virale."

Celelalte nominalizari la categoria "Consumer Marketing - New Product":

  • JCPR Edelman - pentru Microsoft XBox360
  • Ketcum - pentru Danone
  • Shine Communications - pentru Sony Playstation
  • Marco de Communicacion - pentru Exradia.

Ceremonia de decernare a premiilor Sabre va avea loc pe 22 mai la Venetia.